ترانه موسوی قربانی تجاوز لباس شخصی ها و عوامل وحشی حکومت اسلامی

-
ترانه موسوی ( 1360 - 1388 ) زن جوانی بود که در تجمع ۷ تیر ۱۳۸۸ در اطراف مسجد قبا در خیابان شریعتی توسط نیروهای لباس شخصی دستگیر شد و پس از چند هفته جسد سوخته وی در حومه قزوین پیدا شد. دوستان ترانه و دیگر منابع خبری از انجام رفتارهای وحشیانه و تجاوز جنسی به او گزارش میدهند.

ترانه موسوی که در تقاطع میرداماد و شریعتی کلاس آرایشگری داشت، ماشین خود را در یکی از خیابان‌های فرعی بین حسینیه ارشاد و میرداماد پارک کرده بود و در تماسی تلفنی با یکی از دوستان خود قرار گذاشته بود قبل از رفتن به آموزشگاه به مسجد قبا سر بزند و آنجا یکدیگر را ببینند. هنگامی که دوست ترانه به محل قرارشان رسید دید ترانه دستگیر شده و سوار یک ون شد. ترانه موسوی در محل بازداشت موقتش که ساختمانی در نزدیکی پاسداران بود، شماره تلفن خود را به دستگیر شدگان دیگر داده و از آنان می‌خواهد در صورتی که آزاد شدند با خانواده‌اش تماس بگیرند و دستگیری او را به خانواده‌اش اطلاع دهند.

به گفته یکی از شاهدان عینی، «نیروهای ضد شورش و لباس شحصی روز هفتم تیر من و تعدادی از دستگیرشدگان را سوار بر ون‌هایی به ساختمانی در اطراف میدان نوبنیاد بردند و به آزار جسمی و روحی ما پرداختند. برخی از دستگیرشدگان را در همان بعد از ظهر به زندان اوین منتقل کردند اما من و بقیه را آزاد کردند. ترانه در میان ما بود. او دختری زیبا، خوش‌اندام و شیک‌پوش بود و بازجویی‌اش از همه بیشتر طول کشید. چشم‌هایش سبز بود. من و تعدادی را همان شب آزاد کردند و تعدادی را نیز پیش از آزادی ما به جاهای دیگری فرستادند. اما نیروهای لباس شخصی ترانه را همان‌جا نگه داشتند و حتا به او اجازه ندادند تا با مادرش تماس بگیرد.»

پس از حدود سه هفته که خانواده‌اش از وی بی‌خبر بودند فردی ناشناس در تماس تلفنی به مادر ترانه گفت دخترش در بیمارستان امام خمینی کرج بستری است. آنها دلیل بستری بودن وی در بیمارستان را تصادف در حومه خیابان شریعتی و پارگی رحم و مقعد عنوان کردند. همچنین تأکید کردند بستری‌شدن ترانه به تجمع مسجد قبا بی‌ارتباط است. سپس گفتند ترانه مشکل ناموسی داشته‌است و به همین دلیل می‌خواسته با شلنگ سرم، خود را حلق‌آویز کند. در پی این تماس تلفنی، خانواده ترانه موسوی به آن بیمارستان مراجعه کردند اما نتوانستند او را بیابند. مسوولان بیمارستان گفتند شخصی با این نام در این بیمارستان بستری نیست. اما یکی از کارکنان بیمارستان به آنها گفت لباس شخصی‌ها خانمی با مشخصات ظاهری ترانه را در حالی که بیهوش بود به بیمارستان آوردند و در همان حالت بیهوش او را برگرداندند. احتمال تجاوز جنسی به او وجود دارد.

پدر ترانه موسوی نیز که بیماری قلبی دارد در پی بی‌اطلاعی از ترانه که تنها فرزندش بوده‌است در خانه بستری شد.

یکی از دوستان ترانه اعلام کرد جسد سوختهٔ وی در اطراف قزوین پیدا شده‌است. به نظر می‌آید خانواده او از سوی مقامات امنیتی تحت فشار شدید و تهدید هستند. آنها از ارائه توضیح بیشتر به دوستان ترانه خودداری می‌کنند و حتی زمان و مکان تشییع جنازه ترانه را مشخص نکرده‌اند.

در پی مرگ وی سناتور جمهوری خواه آمریکا تدیوس مک کاتر طی نطقی در کنگره آمریکا در مورد وی صحبت کرد و با تایید این مطالب گفت ترانه در حوالی مسجد قبا توسط عوامل رژیم اسلامی دستگیر شد و سپس در محل بازداشتگاه به او تجاوز جنسی شد و مامورین رژیم او را به شدت مضروب کردند که باعث شد او را در حال کما به بیمارستان منتقل کنند. ترانه در بیمارستان مرد و ماموران رژیم برای پاک کردن آثار تجاوز، جسد او را آتش زدند و در اتوبان کرج قزوین رها ساختند.

- - - - - - - - -

مجتبی خامنه ای فرمانده بسیج و لباس شخصی ها

۴ نظر:

ناشناس گفت...

ممنون.افشاگری خوبی بود.

http://khaashaak.blogspot.com

ناشناس گفت...

ببینین!
خیلی از مطالب واقعی رو این آخوندای مادر قحبه از کتابا و منابع دینی حذف کردن.
مثلا شما تا الان میدونستین که حضرت محمد و علی و صادق و باقر و کاظم و عسگری و حسین همگی کنیزانی داشته اند که بدون عقد با آنها رابطه ی جنسی برقرار میکردن؟
بایدم ندونین.چون این مطالبو رو این آخوندای حروم زاده ی زن باز از کتابای درسی بچه ها و کتاب های دینی حذف کردن.
ولی خوشبختی بزرگ من این است که تمام این مطالب(مانند رابطه ی بدون عقد امامان با کنیزانشان) همگی در کتاب تاریخ طبری موجود است و حتی خودتون میتونین برین و ببینین.
تازه موضوع به اینجا ختم نمیشه!
محض اطلاع شما باید عرض کنم که آیه ای در قرآن وجود دارد که در آن مسلمانان میتوانند با زنانی که زندانی یا اسیر کرده اند, بدون هیچ عقدی رابطه جنسی برقرار کنند و جالب اینجا که اینکار را قرآن ثواب هم تلقی کرده است.
این را هم اضافه کنم که علم و تحقیق ثابت کرده است که قرآن کلام خدا نیست بلکه کلام محمد و سلمان فارسی است.چراکه با تحقیقات گسترده در قرآن, محققان متوجه تناقضات آشکار در آن شده اند که این خود نشان دهنده ی خدایی نبودن قرآن است.
در پایان اشاره کنم که دینی میتواند دین قابل قبولی باشد که پیروان خود را مجبور به تبعیت از خود نکند, بلکه دست افراد را در پیروی کردن یا پیروی نکردن از خود باز بگذارد.مانند دین مسیح.دینی که هیچ گاه پیروانش را مجبور به پذیرش مسیحیت نمیکند.و جالب اینکه بدانید این دین قوانین دست و پاگیری مانند اسلام ندارد.بلکه فقط میگوید خدا را به عنوان آفریننده قبول داشته(که اگر هم قبول نداشته باشین شما را اعدام نمیکنند) و به علاوه انسان خوب و مفیدی برای انسان های دیگر باشید.همین و بس!

Unknown گفت...

 . آیت‌الله منتظری پدر انقلاب مقدّس  اسلامی فرمودند:
استقلال یعنی زیر یوغ خارجی نباشیم و آزادی یعنی مردم در اظهار عقیده و بیان آزاد باشند. نه این‌که به محض ابراز نظر مخالفی، کار به زندان و حبس
چقدر ناراحت کننده است که اشخاصی‌که سی‌سال پیش فریاد می‌زدند استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی  همان اشخاصی‌هستند که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از بین بردند. انشا‌الله خداوند به اینها میفهماند که معانی این  شعارها که دوباره این روزها میشنویم چی‌هست. همین شعار‌هایی‌که انقلاب عزیز اسلامی ما را سی‌ساله پیش به دنیا آورد.

bahara گفت...

سلام امیدوارم که بالاخره مسئولین و روسای مملکتمون به عقل رسیده باشند و دست از بازی کردن با نیروی اتمی‌ کشیده باشند. این ژاپنیها که انقدر وارد بودند بدبخت شدند حالا چه برسد به ما که کارشناسانمون یه سری روسی هستند که مثل چینیها و ژاپنیها به خدا ایمان ندارند حالا چطور میشه دلشون به حال ما بسوزه.این همه نفت داریم این همه سد داریم اما تا مردم را به پودر تبدیل نکنند ول کن نیستند. من فدای ولایت فقیه و رهبرم نه این دولتیها.