تجاوز گروهی و فردی، توسط مزدوران بسیجی به زندنیان

-
تجاوز گروهی و فردی، توسط مزدوران بسیجی به دستگیر شدگان تظاهرات خیابانی، هم اکنون نه تنها به عنوان ابزار شکنجه برای گرفتن اطلاعات بلکه به امری بیمارگونه مشتی اراذل و اوباش ولایت فقیه تبدیل شده است. پیکرهای شکنجه شده و تجاوز شده اگر برای شهادت دادن آن چه که بر آنها روا شده، جانی ندارند اما اثر انگشتان مزدوران بر بدنهای بی باک آنها هرگز نخواهند گذاشت ذره ای از این جنایت پوشیده و فراموش شود. هزینه آزادی، سنگ پایه هر تحول اجتماعی است و تاریخ مبارزه بشری نشان داده که هیچ قدرت دیکتاتوری پابرجا نخواهد ماند. شجاعت نسلی شوریده علیه استبداد، در قیامهای خیابانی بار دیگر بر آنان که خود را جاودانگان روی زمین می دانند، مهر باطل کوبید. همه خونهای به زمین ریخته شده، همه گلوهای دریده شده و بدنهای بی جان به آنها که بر سریر قدرت نشسته اند روزی نشان خواهند داد که بدون ابزار سرکوب «بی چیزترین» ها هستند. گاردین از زبان یک پسر جوان که در تظاهرات خیابانی دستگیر شده گفته است که تجاوز گروهی و فردی به او دیگر نه امری به صورت شکنجه و تحقیر بلکه مزدوران از این کار به طور روزانه لذت می برند. تجاوز به زندانی جرم و جنایت است و باید این جرم و جنایت را با صدای بلند فریاد کرد و از نهادهای بین المللی و مدافع حقوق بشر خواست که در اسرع وقت یک هیات تحقیق ویژه به ایران برای بازدید از زندانها بفرستند.
زینت میرهاشمی
-

۱ نظر:

ناشناس گفت...

ببینین!
خیلی از مطالب واقعی رو این آخوندای مادر قحبه از کتابا و منابع دینی حذف کردن.
مثلا شما تا الان میدونستین که حضرت محمد و علی و صادق و باقر و کاظم و عسگری و حسین همگی کنیزانی داشته اند که بدون عقد با آنها رابطه ی جنسی برقرار میکردن؟
بایدم ندونین.چون این مطالبو رو این آخوندای حروم زاده ی زن باز از کتابای درسی بچه ها و کتاب های دینی حذف کردن.
ولی خوشبختی بزرگ من این است که تمام این مطالب(مانند رابطه ی بدون عقد امامان با کنیزانشان) همگی در کتاب تاریخ طبری موجود است و حتی خودتون میتونین برین و ببینین.
تازه موضوع به اینجا ختم نمیشه!
محض اطلاع شما باید عرض کنم که آیه ای در قرآن وجود دارد که در آن مسلمانان میتوانند با زنانی که زندانی یا اسیر کرده اند, بدون هیچ عقدی رابطه جنسی برقرار کنند و جالب اینجا که اینکار را قرآن ثواب هم تلقی کرده است.
این را هم اضافه کنم که علم و تحقیق ثابت کرده است که قرآن کلام خدا نیست بلکه کلام محمد و سلمان فارسی است.چراکه با تحقیقات گسترده در قرآن, محققان متوجه تناقضات آشکار در آن شده اند که این خود نشان دهنده ی خدایی نبودن قرآن است.
در پایان اشاره کنم که دینی میتواند دین قابل قبولی باشد که پیروان خود را مجبور به تبعیت از خود نکند, بلکه دست افراد را در پیروی کردن یا پیروی نکردن از خود باز بگذارد.مانند دین مسیح.دینی که هیچ گاه پیروانش را مجبور به پذیرش مسیحیت نمیکند.و جالب اینکه بدانید این دین قوانین دست و پاگیری مانند اسلام ندارد.بلکه فقط میگوید خدا را به عنوان آفریننده قبول داشته(که اگر هم قبول نداشته باشین شما را اعدام نمیکنند) و به علاوه انسان خوب و مفیدی برای انسان های دیگر باشید.همین و بس!