او در وین اسلحه خرید: رئیس جمهور ایران در اتریش یک تروریست بود - روزنامه های اتریش

پیگیری پرونده ترور ایرانیان در اتریش و افشاگریهای تازه در باره نقش احمدی نژاد در ترورها
به گزارش خبرگزاری آلمان، میشائیل اشپندل‌اگر، وزیر امورخارجه‌ی اتریش، به درخواست احزاب اپوزیسیون این کشور، درصدد بررسی اتهاماتی سنگین علیه محمود‌ احمدی‌نژاد است.
به گفته‌ی سخنگوی مسایل امنیتی حزب سبزهای اتریش، احمدی‌نژاد در ۲۰ سال پیش در جریان ترور رهبران کرد در وین مشارکت داشته است. این اتهام تاکنون بارها از سوی نیروهای اپوزیسیون اتریش مطرح شده بود.
وزیرامورخارجه‌ی اتریش در تلویزیون این کشور اعلام کرد: «درستی یا نادرستی این اتهامات باید بررسی شود.»
به گفته‌ی پیلتس، سخنگوی حزب سبزهای اتریش، مدارکی در دست است، که طبق آنها احمدی‌نژاد در قتل سه تن از رهبران کرد در سال ۱۹۸۹ در وین دست داشته است.
به گفته‌ی پیلتس، این مدارک در اختیار دادستانی اتریش گذاشته شده و باید در داوری سیاسی درباره‌ی وضعیت حساس ایران مورد توجه قرار گیرد.
تحقیقات پلیس درباره‌ی عاملان این قتل‌ها در سال ۱۹۸۹ به سفارت ایران در وین منتهی شد، اما به علت فشارهای تهران، دولت اتریش مجبور به دادن اجازه‌ی خروج به این افراد از کشور شد. ظاهراً یکی از عاملان این قتل‌ها، محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور کنونی ایران بوده است.
-----------------------------------------------
همچنین به گزارش خبرگزاری فرانسه از وین، یک نماینده پارلمان اتریش از انتشار اسناد تازه ای در باره دست داشتن احمدی نژاد در ترور شماری از اعضای اپوزیسیون در وین در سال 1989 میلادی خبر داده است.
به گفته این نماینده پارلمان اتریش، یک فرد آلمانی شهادت داده که سلاح برای انجام ترور مخالفان از جمله عبدالرحمان قاسملو رهبر وقت حزب دموکرات کردستان ایران را در شهر وین به احمدی نژاد تحویل داده است.
بنابراین گزارش، فرد آلمانی این موضوع را زمانی که در زندان ایتالیا بوده است در تاریخ ششم آوریل سال 2006 در جریان بازجويی به پلیس ضد مافیا در ایتالیا بیان داشته است.
به گفته این قاچاقچی اسلحه، سلاحهايی که برای انجام ترور رهبران حزب دموکرات کردستان ایران بکار برده شد، چند روز پیش از سوقصد در سفارت جمهوری اسلامی در وین به افرادی از جمله احمدی نژاد تحویل داده شده بود.
------
منبع خبر : سایت رادیو آلمان و ایران پرس نیوز

۳ نظر:

ناشناس گفت...

خامنه اي و احمدي نژاد و بسيجيان حرامزاده مطمئن باشند كه چريك هاي كرد مقيم تهران اين نظام را زير و رو خواهند كرد .اي مردم منتظر باشيد همانطور كه صدام توسط پيشمرگ هاي كرد در عراق دستگير شد روزي هم خامنه اي و احمدي نژادو دار و دسته اش روزي توسط پيشمرگ هاي كرد از صحنه روزگار محو خواهند شد.ان شاءاله آمين.

ناشناس گفت...

به نظرم خيلي بايد احمق باشيد كه بخواهيد با چنين مطالبي كسي را قاتل جلوه دهيد، چونكه مشخص است كه چه كسي قاتل است!! كم آوردن و ضايع شدن نبايد باعث كشته شدن مردم بي‌گناه شود!! به چه قيمتي!! يك نفر ديگر مي‌خواهد به مقام برسد مردم را قرباني خواسته‌هايش مي‌كند! اين مردم جاي تعجب دارند!!!

ناشناس گفت...

مشکل بعضیها اینجاست که فکر میکنند این چیزها در کره مریخ دارد اتفاق میافتد و جنگ بر سر حکومت بر کره مریخ است!
مگر هرکدام از اینها به قدرت و حکومت یا به گفته او مقام برسد بر تو و کشورت حکومت نمیکنند؟
تو نباید بتوانی حاکم کشورت را خودت انتخاب کنی؟