رژیم اسلامی خانواده ندا را مجبور به ترک منزلشان کرد

-
روزنامه گاردین چاپ انگستان نوشت جمهوری اسلامی خانواده ندا آقا سلطان را مجبور به ترک خانه شان کرد. به گفته همسایه ها به دستور حکومت مراسم خاکسپاری برای او ممنوع شده و مجلس یادبودی نیز برای او برگزار نمی شود.

خانواده ندا آقا سلطان که تصاویر کشته شدنش در سطح جهان دل هزاران نفر را بدرد آورد مجبور شده اند آپارتمان خود را در خیابان مشکینی در شرق تهران ترک کنند.

حکومت اسلامی کشته شدن او را به تظاهر کنندگان نسبت می دهد و روزنامه « جوان » وابسته به حکومت تا آنجا پیش رفته و نوشته که جان لاین، خبرنگار بی بی سی در تهران کسانی را اجیر کرده که ندا را بکشند تا او بتواند یک فیلم مستند تهیه کند !

ندا روز شنبه در نزدیکی صحنه درگیری بسیجی ها و مردم معترض به ضرب گلوله ای در قلبش جان باخت. او به تندی به سمبل مقاومت و اعتراض ایرانیان تبدیل شده و باراک اوباما روز گذشته در کنفرانس خبری خود از صحنه دلخراش لحظات کشته شدن او یاد کرد.

پس از مرگ ندا خانواده او که به عزاداری مشغول بودند توسط پلیس از خانه شان رانده شدند. به نظر می رسد پلیس پس از هجوم مردم به سمت خانه ندا برای سوگواری تصمیم به این کار گرفته و هم اکنون کنترل خیابان در دست نیروهای امنیتی است.

بر اساس رسم ایرانی ها خانواده ندا یک پارچه سیاه و آگهی کشته شدنش را جلوی ساختمان نصب کردند ولی پلیس آنها را هم جمع آوری کرد و روز بعد خانواده ندا را مجبور به ترک خانه شان کرد. پس از آن همسایه ها تلفنهای مشکوک تهدید آمیز دریافت کردند که با کسی در مورد مرگ ندا گفتگو نکنند.

اگر خانواده ندا در محل می ماند همه ایرانیان به اینجا می آمدند و به آنها تسلیت می گفتند و این باعث وحشت حکومت شده است.
-

۴۴ نظر:

ناشناس گفت...

من مریم هستم بادیدن لحظه ی مرگ ندا کمی ناراحت شدم اما به نظر من حقش بود چون علیه دولت و با اقفال موسوی و دولت های بیگانه تظاهرات کرده بود او اصلا شهید نیست فقط یک منافق بی فکر و بی عقل است . خدا نیامرزدش

ناشناس گفت...

من مریم هستم بادیدن لحظه ی مرگ ندا کمی ناراحت شدم اما به نظر من حقش بود چون علیه دولت و با اقفال موسوی و دولت های بیگانه تظاهرات کرده بود او اصلا شهید نیست فقط یک منافق بی فکر و بی عقل است . خدا نیامرزدش

ناشناس گفت...

من مریم هستم بادیدن لحظه ی مرگ ندا کمی ناراحت شدم اما به نظر من حقش بود چون علیه دولت و با اقفال موسوی و دولت های بیگانه تظاهرات کرده بود او اصلا شهید نیست فقط یک منافق بی فکر و بی عقل است . خدا نیامرزدش

ندا گفت...

تف به شرفت مریم کثیف نامقدس

ناشناس گفت...

مرگ بر فاشیست.مرگ بر طالبان.

ناشناس گفت...

ناراحتي خودت رو نگه دار واسه ننت آخه جنده خانم كي از تو نظر خواست بهتره بري واسه خامنه اي ساك بزني

ناشناس گفت...

ناشناس احمق کودن مریم خانم تو که خری حرف نزن

ایران دوست گفت...

این مریم مادر جنده کیه؟ آخه کس کش بی شرف جنده تو چقدر باید بی رحم باشی که با دیدن این صحنه ها و این ظلم ها داری هنوز از خامنه ای حروم زاده طرفداری می کنی. چند بار تو با اون ننه ی جندت رفتی به خامنه ای کس دادی؟ ها؟ بگو خجالت نکش جنده خانم لاشی. ان خامنه ای تو دهنت پدرسگ. کیر هر چی خره تو دنیا تو کون کثیف تو و ننه ی جنده ت جاکش. باید دهن تو را به جای توالت عمومی شاه عبدالعظیم استفاده کنند. ای ننه ت رو گاییدن. بذار یه روز برسه که تک تک شما کونی ها رو تو خیابون همین مردم دار بزنند. خایه مال. کمتر واسه بسیجی ها ساک بزن دندون هات خراب میشه کونده. اگه خواستی منم یه سگ دارم با خامنه ای مو نمیزنه اگه خواستی بیاد یه ساک هم واسه این بیچاره بزن. بهت 100 تومن می دم. بیشتر نمی ارزی چون خیلی لاشی و پاره هستی. ای مادرجنده

ناشناس گفت...

مریم جنده ننه جنده مثل اینکه کاسبیت تو چهار سال احمدی نژاد خوب بوده.

Unknown گفت...

این مریم جنده ی حرومزاده کیه که به خودش چرات میده این زرت و پرت های مفت رو اینجا بگه!!؟؟
آخه حرومزاده ی جنده کیرم تو کست خودتوت ننتو اهل خانوادت منافق و ضد ایران تویی جنده ی کثیف پست تر از خوکی!!! برو به همون خامنه ای کسکش تر از خودت کون بده!!!
یه روزی میشه که تو امثال تورو توی میدونای اصلی تهران لخت میگردونیم و همون تو خیابون میدیم سگهای وحشی از کون بکننت حرومزاده!!!!!!
راستی دیشب ننه جندت خونمون بود از کون گاییدمش بعد واسم ساک زد بعد کیرمو لیسید!!!!!
خیلی حرومزاده ای خیلی........

ندای پاک و معصوم بی شک الان در آرامش به سر میبره ولی ایکاش زنده بود و روز آزادی رو می دید!! راهش ادامه داره... خدایش بیامرزد.... همیشه به یادش هستیم....

ناشناس گفت...

مریم ناعزیز تو رو به خالقت میسپاریم شاید از دوزخ رهایی یابی
توبه هیچ وقت دیر نیست چشم هایه بسته ات را بگشاصبح خواهد شد وبه این کاسه اب اسمان حجرت خواهد کرد
انسان روح است نه جسد
ندای همه ما
میدانم تو بیداری ما هم در کناره تو بیدار خواهیم شد
شلیک گلوله را با خونم جواب میدهم

ناشناس گفت...

مریم جان تو تنها ابله نیستی.منتظر باش تا امام زمان جوابتوبده.ما همه منتظریم تا آقای واقعی بیادو آقای قلابی و خونخوارتونو که محکم به صندلی قدرتش چسبیده،کله پا کنه.همین شماها هستید که جلوامام زمان خواهید ایستاد.برای شادی روح شهید ندا صالحی یه فاتحه میخونیم.

ناشناس گفت...

میبینید!!!طرفدارای موسوی همه بی ادب هستن !حرفی واسه گفتن ندارن فحش میدن !یه مشت مردم لا ابالی و بی فرهنگ که اندازه یه بچه فهم و درک ندارن حتی نمیدونن چی میخوان!فقط رسیدن به ازادی و فساد!!!!

نيما گفت...

واقعا كه چقدر شعور و ادب دارين.
واقعا براتون متاسفم .
هيج چي توكله آدماي بي تربيت و بي فرهنگ نيست اون وقت داعيه مملكت داري هم مي كنن.

ناشناس گفت...

برین حزب الله های مادر جنده کار ما از بی تربیتی گذشته.ما تو فکر گرفتن انتقام خون ندا و دیگر کشته ها هستیم.

ناشناس گفت...

در اصل ادب و فهم اینه که به کسی که دیگر میان ما نیست و نمی تونه از خودش طرفداری کنه و محبوب میلیونهاایرانی هست اینگونه نا سخاوتمندانه و ناراحت کننده حرف بزنی
خدا تو و رهبرانتو به راه راست هدایت کنه
که شما نمی خواهید از خواب غفلت بیدار شوید

ناشناس گفت...

مریم تو یه حرومزاده جنده در به در پاره بی پدرمادر هستی .خودت و ننت و کس و کارت هرشب زیر آخوندید.کونی مادرجنده لاشی پاره جنده خانم.منافق تو جنده و امثال تو هستند.به زودری مادر تو و امثال تو بدجور گاییده میشه.

ناشناس گفت...

آخه حیف کیر نکرده که تو کوس این مریم جنده بره... این مریم دیگه به کوس دادن به بسیجی و پاسدار و حزب اللهی عادت کرده...خوشش میاد ...به نظر من این مریم یک آدم بدبخت و ترسوعه که فقط میتونه عقدشو اینجا با نوشتن کلمات مزخرف خالی کنه.. کاشکی کمی از شجاعت ندا در وجود این مریم احمق بود و به جای وراجی و اراجیف گفتن از خودش و مملکتش دفاع می کرد نه اینکه بره از اون ور به اون حزب اللهی ها کوس بده و بعد بیاد اینجا و چند تا کوس و شعر اینجا بنویسه..بیا خودتو نشون بده تا ببینی احمق کیه...خیلی بدبخت و ترسویی..دلم برات میسوزه..برو به فکر مرگت باش چون با نفس کشیدن این هوای رو آلوده میکنی و وجود کثیفت برای سلامت جامعه ایران مضره...لطفا خودتو زودتر بکش..ممنون ..

ناشناس گفت...

دخترعزیزم ندا بامادرت به درگاه پروردگارزجه میزنم دلم را بادل اویکی کردم وآرزوی نگاهت رادارم عزیزم بدان که خونت هرگز پایمال نخواهدشد دست خدابالاترین دستهاست یادت همیشه در قلب همه ی مادران زنده بودوتوهمیشه تابیکران خدایی زنده خواهی ماند.

ناشناس گفت...

kiram too kose khodeto oon naney jendat maryam haroomzade mikonimet

ناشناس گفت...

چیه!!!ناراحتین دیگه ندا نیست بهتون بده!گیر دادین به مریم خانوم:_مریم انقدر فهم و شعور داره که حقیقت رو بفهمه ولی واسه شما متاسفم که یه دختر 4حرفی رو از دست دادین.شما یه مشت اشغال بیشتر نیستین.که فقط به این فکر میکنین که کیرتون رو کجا بذارین بچه کونیای بدبخت!

ناشناس گفت...

اگه چشم دارین ببینید همه حامیای ندا بسرن این نشون دهنده ی شخصیت نداست.ولی ما دخترا هیچ کدوم ازون بی سروبا دفاع نکردیمو نمیکنیم چون فساد رو نمیخوایم.فک میکنین موسوی بیاد شما چه گهی میخواین بخورین که تا حالا نخوردین!

ناشناس گفت...

ma nezame eslami mikhahim na nezame diktatori.alan khmenaei va ayadiash daran dar mamlakat faje misazan .be roiye mardomeshoon atash migiran in chi mitione bashe in hamoon diktatori hast.ma mosalmanim hame be yek mizan hagh darim .magar eo hama kare nezam hast

ناشناس گفت...

enake alan to jameeh daran eghteshash eyjad mikonan va3 residan be ahdafeshon hamin nezame eslami ke to migio ham nemikhan.midoni ke reza pahlavi az keshvaraye gharbi khaste modakhele konan harfesham eneke mosavio ahmadi vasash fargh nemikone ba asle nezame eslami mikhad mobareze kone.hala shoma sare ye kandida hey to sare ham bezanin ghafel az ahdafe biganeha!!!!!!!!

متین گفت...

به نظرم اون نویسنده که اسمش خوش مریم گذاشته اولا هویت جعلی داره و فقط خواسته با احساسات ایرانی و ملی ما بازی کنه و بعد فرصتی برای افراد دیگه ای جهت سو استفاده ایجاد کنه. من به هموطنای عزیزم توصیه می کنم فقط نظرشون در خصوص مقاله بنویسندو این افراد را به خوشان واگذارند.سعی کنیم ملعبه این افراد قرار نگیریم. نظر اونا برای ما اصلا مهم نیست. مهم حقیقت است که چیز دیگری است و روزبروز روشنتر می شود. ضمنا خدا رو هم به خاطر فهم درک حقیقت که به شما داده شکر گذار باشید. دوستدار همه ایرانی های فهیم و باغیرت و حقیقت جو و با ادب

ناشناس گفت...

درجواب مریم احتمالا شما از زوجه های اقا خامنه ای هستید بهتر بگم نایب امام زمان که حرمسرای زیبایی دارند که هر شب شما را به فیض ومقام می رساند به گمانم خیلی خوشمزه است اقا هست دیگه مقام شامخ ووالا بلندی دارند خواهران بسیجی در ستون وردیفهای چندتایی به انتظار در حالت های مختلف اماده پذیرایی می شوند خمینی هم بعضی از شبها می اید اخر چون او امام است فرزند خود خدا او هم سهم خود را می خواهد تف تو ذات پدر همه شون که مملکت را به لجن کشیدن

ناشناس گفت...

کی بود که برا ندا بد گفت در حالی که دستش از دنیا کوتاهه.خیلی خلیی ناجوانمردیه.

ناشناس گفت...

اولا کس نه نه همتون به غیر مریم خانم
دوما همتون یک مشت آدم انحرافی هستین که خام صحبت ها و مقالات غربیان قرار گرفتین
شما ایرانی نیستین شما از تخم همون مغولان هستین که بین ما ایرانیان با شرف جا زدین

ناشناس گفت...

ببینم مریم تو واقعا کمبود داری...خودت همش اینجا می نویسی و بعد که همه جوابتو میدن دوباره میای و چیز دیگه ای می نویسی...من که می دونم همه این پیامها که از مریم طرفداری کرده فقط یک نفره و اون خود مریم هست..خیلی بهت بر خورد که واقعیت رو از مردم میشنوی...ببین چقدر برات مهمه که همش میای می خونی که ببینی مردم چی نوشتن..برو پی کارت خدا روزیتو تو جهنم میده..من که حرفاتو پشیزی ارزش نمیدم چون تو اصلا کی هستی که بخوای نظر بدی ..اصلا تو از انسانیت چی می فهمی تو که از مخ تعطیلی پس برو دنبال همون کثافت کاریات و وقت مارو اینجا نگیر که ما ملت شجاع ایران حالا حالا ها با شما عوضی ها تسویه حساب داریم..برو جونم برو دنبال کارت..بدو

ناشناس گفت...

کسانی که فحاشی میکنند کاملا در اختیار شیطانند.همه شما حاضرید که نوکر آمریکا و انگلیس باشید.

Unknown گفت...

همه کسانی که اینجا زر زر مفت میکنید که ما طرفداران موسوی بی ادب هستیم و نوکر آمریکا و انگلیس خیلی دوستانه بهتون میگم خفه شید!!
ما نه منتظر آمریکاییها و انگلیسیها هستیم نه دست به دامن قدرتی که بخواد آزادیمون رو بهمون برگردونه! ما خودمون امثال حرامزاده هایی مثل شما خامنه ای احمدی نژاد هاشمی و خیلیای دیگه با دستای خودمون میکشیم!!! ما آزادی که 30 سال از دستمون گرفتن رو پس میگیریم ما آزادی بیان میخوایم ما آزادی اندیشه میخوایم!! ما دوست داریم مثل خیلی از جوونای دیگه توی کشورای دیگه دنیا زندگی کنیم نه زیر سلطه یه مشن حرومزاده نه با بدبختی و فلاکت!!!!! اینو جدی بگیرید و مطمئن باشید دونه دونتون رو از بین میبریم!!
بحث ما دیگه انتخابات و موسوی و تقلب نیست ما حکومت کثیف و نجس اسلامی رو نمی خوایم حکومتی که آخوندی توش نباشه!!!! ما شما حرومزاده هارو نمی خوایم!!!!! به زودی همتون توی گرداب خشم مردم از بین میرید حرومزاده ها!!!
کسی که باد بکارد توفان درو میکند!!!
مرگ بر جمهوری اسلامی
مرگ بر خامنه ای
مرگ بر اسلام این دین کثیف و نجس آدمکش!!
درود بر کوروش کبیر که خون او امروز در رگهای ما به خروش افتاده!!!!

ناشناس گفت...

اون اشغال هایی که مرگ ندا را حقش دونستن و منافق دونست بدانند خدایی هم اون بالا هست و روزی چه ما و چه فرزندان ما تن کثیف شما و امثال شما را از این خاک مقدس پاک خواهندکرد. من کاری به موسوی و احمد ینزاد وخامنه ای و هر گه دیگری ندارم ولی یک چیز را خوب میدانم روزی که به امید خدا خیلی هم دور نیست این سرزمین را از هرچی بسیجی و حزب الله و مدعیان اسلام پاک خواهیم کرد.
به امید ایرانی ازاد و اباد

نیلوفر گفت...

نثار روح پاک و معصوم ندای عزیزمان فاتحه بفرستید .
جواب ابلهان خاموشی است .
خدا جوابتان را میدهد و بد هم باید جواب پس بدهید

ناشناس گفت...

man bayad begam ke vaghean moteasefam ke hanooz dar gharne 21 hamchin adamhayee ba chenin tarze fekr hayee darim!!!!!! cheghadar yek ensan (ageh besheh esmesh ro enan gozasht) bayad past basheh ke betooneh rajebe dokhtari ke injoor masoomaneh koshteh shod, intor birahmaneh nazar bedeh??!!!!!!! vaghean ta vaghti ma hamchin adamhayee ba chenin tzrze tafakori darim, che entezari az in dolat darid??

ناشناس گفت...

maryam to vaghean kharab va jende ee.to esme khodeto mizari iranio baghiyaro migi moghol????goh khordi to va oon ajdade arabet ke az vaghti in arab haye bi farhang be sarzamine koroosh hamle kardan in keshvar ro nabood kardan,alanam to boro be khamene ee va kole arab ha bede inghadram khodeto tahvil nagir vaghti be esmaye dige nazar midi hadeaghal begoo maryam ke tablo nashe,nagoo maryam khanoom!!! chon be jende ha khanoom nemigan!

ناشناس گفت...

دوستان و هموطنان درود
هموطنان گرامی جواب انسان هایی چون مریم را در اینده خواهیم داد روز ازادی کشور که فرا رسد ان روز به انان نشان خواهیم داد که حقیقت واقعی چیست ان روز جهنم را برایشان به زمین خواهیم اورد . چرا که انان که از این جنایتکاران حمایت می کنند خود خطرناک تر هستند . ندا رفت اما یادش و راه او و دیگر هموطنانی که به دست بیگانه پرستان بیگناه کشته شدند ادامه دارد جواب این احمق هایی که از انان حمایت می کنند بزودی خواهیم داد 30 سال تحمل کردیم دیگر بس است اما هموطنان گرامی در گفتارتان با دشمنان کثیف کشورم مان هم سعی کنید ایرانی باشید تفاوت حقیقی ما این است سخت است تحمل این بیگانه پرستان و جنایت کاران اما سحر نزدیک است صبر کنید .

جاودان ایران و ایرانی

ناشناس گفت...

salam be ruye mahe iraniane aziz.ghabl az har sokhani shahadate nedaye aziz ra be khanevade va hamianash tasliat arz mikonam.va amma javabe maryam ya hamun maryam khanum:maryam chi tu un zehnet va fekret migzare ke injuri ebraze khosh hali mikoni unam baraye marge ye ham vatan?az nazare man u agar ensan budi hich chenin ghezavate khasmaneyi nemikardi.neda baraye ma yek olgu va osturast va motmaen bash ke ma rahesho edame midim.maryam nazar in nezam ba in afkare pooch maghzeto bish az in shosto shu bede.ma hame irani hastim.mosalmanim.az emam ali va emam hosein peyravi mikonim.hich mosalmani hagh nadare dar ghiabe kasi az kase digari bad guyi kone unam ensani mazlum mesle neda ke vaghean bi rahmane koshte shod.hade khodeto negahdar.zende bad iran.zende bad azadi.albate na un azadiyi ke amsale maryam azash bad yad mikonano migan fesad be bar miad.tu zehne amsale maryam ke afradi ahmagh unharo shostoshu midan bish azin chizi peyda nemishe.pas zende bad irani va azadi .

ناشناس گفت...

DOROOD BAR KOUROUSH KABIR. DOROOD BAR AZADI. DOROOD BAR JAVANANE BA SHAHAMAT VA BA EZATE IRAN.

Roya گفت...

کی گفته که حامیه ندا فقط پسرا هستن...از آقایونه عزیزی که مریمو شستشو دادن تشکر میکنم...مریم خانم واقعا برات متاسفم..همه دنیا شاهد مظلومانه پرپر شدن ندا بود و اونوقت احمقهایی مثل شما سنگ اون خونخوار رو به سینه میزنید.. شما هم بهتره دهن کثیفتو ببندی و در مورد ندای عزیز ما حرفی نزنی...روحش شادو به امید آزادی..

ناشناس گفت...

كثافته لجن اسم منو رو خودت نذار تو مريم نيستي تو يه بسيجيه كثيفي از همينائي كه تو خيابان ميچرخنو بچه هاي مردم و ميكشن به خاطر همينم وقتي كه فيلمه همچين جنايتي ديدي ناراحت نشودي براي اين كه تو خودت آدم كشي تو خجالت نميكشي دختر مثل دسته گل كشتن اون وقت ميگي حقش بود لجنه كثيف آدم فروش من از همه معذرت ميخوام كه اين آشغال اسم مريم رو خودش گذاشته مطمئن باشين كه اين مريم نيست بلكه يه بسيجيه كثيف

ناشناس گفت...

khameneie adamkosh va terorist che bekhahad che nakhahad esmash be onvane diktator dar tarikh sabt shod,mardom Iran ham be onvane mardomi azadikhah va rooshanfekr va motedaien.Hala amsale Maryam har gohi mikhahand bokhorand.MARG BAR KHAMENIEE VA PEROVANASH

ناشناس گفت...

khameneie adamkosh va terorist che bekhahad che nakhahad esmash be onvane diktator dar tarikh sabt shod,mardom Iran ham be onvane mardomi azadikhah va rooshanfekr va motedaien.Hala amsale Maryam har gohi mikhahand bokhorand.MARG BAR KHAMENIEE VA PEROVANASH

کانون آزادیخواهان ایرانی در ترکیه گفت...

سلام
ما ادرس شما را لینک خواهیم کرد
لطفا شما هم ادرس ما را لینک کنید و به ما خبر دهید

کانون آزادیخواهان ایرانی در ترکیه

kait-ankara.blogspot.com

mojtaba mostafavi گفت...

سلام ، رهبر عزیز حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند آزادی سخن و تظاهرات برای مصر ییها و تونسیها و همچنین مردم لیبی حلال است ، فقط می‌خواهم بپرسم آیا این آزادی فقط برای سنی هاست یا برای شیعیان هم هست ؟ چیزی که خیلی واضح است اینکه کشتن مسلمآنانی‌ که فقط آزادی حقیقی میخواهند دوباره مد شده ، چه در خارج و چه در مملکت خودمآن.