جنگ با مردم در خیابان ها محکوم به شکست است - هیچ نیروی نظامی نمیتواند بر مردم در شهرها پیروز شود

-
و ... اين كه سپاه با تمام توان خود نيرويی است نظامی-جنگی كه می تواند در بهترين حالت در ميدان يك جنگ كلاسيك از توانايی برخوردار باشد. اما چنانچه شكست ارتش آمريكا در عراق و افغانستان [و البته ویتنام] نشان می دهد جنگ در شهر و آن هم با مردم كاری است كه از هيچ ارتش ونيروی نظامی جنگی برنمی آيد. جامعه هميشه بر اسلحه داران پيروز می شود. سپاه نيز به عنوان نيرويی كه آرايش نظامی دارد در پيچ و خم كلان شهرهايی مانند تهران به سرعت زمين گير شده و كارآيی خود را از دست می دهد. وارد ساختن چند تانك و نفربر زرهی و خودرو زرهی نمی تواند جز يك تاثير روانی گذرا نفع ديگری داشته باشد. ضمن آن كه خود اين وسايل تحرك نيروهای رژيم را كاهش داده و آنها را به هدف هايی راحت برای حملات جمعی مردم تبديل خواهد ساخت.

به عنوان نتيجه گيری می توان گفت كه برای جنبش آزاديخواهی كنونی داخل كشور هيچ جای نگرانی از بابت ورود سپاه وجود ندارد، برعكس بايد اميدوار بود كه چنين شود تا روند فروپاشی رژيم تسريع و تسهيل شود. دلايلی متعدد كه برخی از آنها در بالا آمد ثابت می كند كه سپاه نه تنها نجات بخش رژيم ضدمردمی جمهوری اسلامی نخواهد بود، بلكه هم چنين زمينه های شتاب بخشيدن به از هم پاشيدگی شيرازه ی رژيم را فراهم خواهد كرد. چنان كه می بينيم، به همت مقاومت دليرانه مردم ايران كه با خون و فداكاری اين جنبش را به پيش می برند يكی بعد از ديگری برگ های رژيم درحال سوختن است. اين را بايد به مردم مژده داد كه رژيم تا به اينجا سخت ترين و بی رحم ترين نيروهای خود را به صحنه آورده و ديديم كه مردم با مقاومت خود آنها را به عقب رانده و خنثی كردند. ازاين پس چيز بدتری وجود ندارد، هرچه هست ادعا و شعار و جنگ روانی است، به طور مادی و عينی قدرت ديگری باقی نمانده است كه بتواند اين جنبش را سركوب كند. در نهايت سپاه نيز چند تا آدم هستند كه با دفاع فعال مردم از خود و سازماندهی تهاجم های جمعی توسط صدها هزار نفر از مردم به صورت خس و خاشاكی از صحنه جارو خواهند شد. رژيم برگ های مهم خود را در عرصه ی سركوب تا اينجا به بازی كرده وسوزانده است. اين خود، از نخستين علائم حركت به سوی پيروزی مردم است.

-
گرفته از نوشته كورش عرفانی http://www.korosherfani.com/ورود سپاه به صحنه: سرعت بخشیدن به فروپاشی رژیم
-

۴ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر دولت اسلامی ایران
درود بر خامنه ای
مرگ بر سازنده .بلاگ که این همه مزخرفات را تحویل این مردم می ده
بریم ای اتش پرست های احمق برید تا وطن خودتونو با این امریکاییها بفروشید تا ننه ها و خواهرای خود تو نو بکنن وطن فروش ها
مرگ بر منافق

ناشناس گفت...

واقعا متاسفم برای ادم های احمقی که چشمهاشون رو به واقعیت ها بستند . اینها کورند.

ناشناس گفت...

درود

خدا شاه رو بیا مرزه از قصه کاری که پداران ما باهاش کردن سکته کرد و مرد

حالا من به ولی عهد وفا دارم می مونم و خواهم موند


و تو که از خا یه این حکومت میری بالا از سازنده این بلاگ تشکر میکنم

باشه ما آتش پرست آتش به خدایی که خامنه ای میپرسته ارزش داره تازگی هام شنیدم همون حاله ای که دور احمدی نژاد هست بهش گفته مردم رو بکش

یکم چشمات رو وا کنی میبینی همین الان خواهر و مادر خودت یا زیر این اخوندها هستن یا صادر شدن امارت زیر این شیخ های شکم گنده هستن

ودر آخر برات واقعا متاسف هستم

مرگ بر اسلام شما

ناشناس گفت...

از قدیم گفتن کافر همه را به کیش خویش پندارد.شماها خودتون دزد و جنایتکار و پستید فکر میکنید همه مثل خودتونن. 57سال ایران رو مثل یه فاحشه فروختین به آمریکا و انگلیس.چرا بحرین رو از ایران عزیز جدا کردید؟