عکس و گزارشی از مجتبی خامنه ای - مرد پشت پرده بیت رهبری و عامل اصلی کودتا و ترورها و کشتار مردم ایران

مجتبی خامنه ای (پسر علی خامنه ای) كيست؟
او را میتوان تئوریسین اصلی کودتای 23 خرداد نامید. همچنین او داماد غلامعلی حداد عادل رییس سابق مجلس شورای اسلامی است. او که روابط نزدیکی با سران سپاه دارد قصد دارد با کمک آنها خود را خلیفه ایران کند و جمهوری اسلامی را به حکومت اسلامی تبدیل کند. وی با اجرای کودتای 23 خرداد و حذف اصلاح طلبان و شخص هاشمی رفسنجانی و با تحت فشار قرار دادن مجلس خبرگان رهبری میخواهد بر دستگاه خلافت بنشیند و حکومت اسلامی تشکیل دهد. او شخصی بسیار تندرو و دارای اندیشه های افراطی همچون طالبان است. او از شاگردان مصباح یزدی بوده است. ردپای او در بسیاری از پروژه های نفت دیده می شود. خبرهای مربوط به بیت رهبری گویای این نکته است که رهبری نظام تمام امیدش برای رهبری آینده را به پسرش مجتبی بسته است. مجتبی مافیای ایثارگران و انصار را اداره می کند. وی که حدود چهل سال دارد حکم اجتهاد نیز گرفته و در منابع اجتهادی و فقاهتی قم اعمال نفوذ زیادی دارد و از طرفی هم با حاج آقا خرازی قم که رهبر معنوی و تشکیلاتی بسیاری از جریانهای انصار است روابط نزدیک دارد. بسیاری معتقدند که او به عنوان مهره وصل بیت و حزب الله عمل می کند و رد پایش در بسیاری از پروژه های حزب الله دیده می شود. گفته می شود که رهبری نظام به او امید فراوان بسته است که تا ده سال دیگر که او پنجاه ساله می شود و موقعیت فقهی بالائی پیدا می کند جانشینی جوان و مقتدر برای خامنه ای باشد. به زودی اطلاعات بیشتری در مورد مجتبی و روابطش با حزب الله تهران و قم در پشت پرده منعکس می شود. برای نخستین بار مهدی کروبی در جریان انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری به نقش مجتبی خامنه ای و سپاه در تقلب برای پیروزی احمدی نژاد اشاره کرد.
---
چندی پیش علی خامنه ای ازعلمای قم خواسته بود که اعلمیت و جامع الشرایطی مجتبی را به رسمیت بشناسند. این درخواست همچنین به طریقی از حوزه نجف هم شده بود. آیه الله العظمی سیستانی با این تقاضا بشدت به مخالفت برخواسته بود و حتی وقتی بواسطه روابط، این درخواست از طریق غلامعلی حداد عادل ، پدر زن مجتبی، به گوش آیه الله رسیده بود وی بشدت ازین گستاخی برآشفته شده بود. بهرحال نجف زیر بار درخواست خامنه ای نرفت.

در قم امــــــــا وضع به گونه ای دیگر است. بسیاری از مراجع جیره خوار و مزدور حکومتند و عده ای هم تنها گوشه عافیت اختیار نموده اند و دخالتی در اوضاع نمی کنند. مراحل پذیرش اعلمیت آقا مجتبی به مانند آیه الله شدن پدرش بسرعت برق طی شده و طبق شنیده ها، مجتبی خامنه ای در حال حاضر اجازه فتوی از آیات اعظام مکارم شیرازی، فاضل لنکرانی ، صافی گلپایگانی و مرحوم بهجت را دارد.
مجتبی عاشق و دیوانه قدرت است. او در جوانی هم نشان داده که برای مطرح کردن خود از چیزی هراس ندارد (خاطرات حضور مجتبی خامنه ای و مهدی هاشمی در جبهه را در تابناک بخوانید). اما مجتبی از سال 1384 دیگر مجتبی محجوب دهه 70 نیست. او از طرف شیخ مهدی کروبی و اکبر هاشمی رفسنجانی به دخالت مستقیم در انتخابات محکوم شد. او پاسخ نامه مهدی کروبی را قبل از اینکه بدست پدر برسد عتاب آلود داد. پدر هم از پسر حمایت کرد و باعث شد تا هاشمی شکایت به خدا ببرد.
در انتخابات اخیر مجتبی چون دور قبلی انتظار داشت که با بسیج 5 میلیون رای خاموش نتیجه را به نفع کاندیدای مورد حمایت رهبر به پایان برساند، اما آن 5 میلیون با سایر آراء داده شده به احمدی نژاد به هشت میلیون هم نرسید. اینجا بود که مجتبی دست بکار شد: دستور مقام رهبری (بخوانید مجتبی) به فرمانده کل سپاه برای دخالت مستقیم در انتخابات و اعلام نتیجه مورد نظر رهبر. سپس رهبر در سناریوی کودتا در صبح روز بعد از رأی گیری و بر خلاف رویه، اقدام به تنفیذ ریاست جمهوری احمدی نژاد و سپس تایید مجدد صحت انتخابات در سه روز بعد کرد.
تنها کسی که بین کاندیداها می تواند منویات رهبر را به پیش ببرد احمدی نژاد است و در آن شکی نیست. خامنه ای بیمار است و اجل مرگ را هر روز نزدیکتر از پیش می بیند. سرطان ریه و پرستات امان رهبر را گرفته است. اکنون رهبر از کیم جونگ ایل الگو برداری خواهد کرد: اعلام جانشین پیش از مرگ، تا انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان نیافتد و در این بین به تغییراتی در قانون اساسی به پیشنهاد رئیس جمهور لازم است.
---

گزارش روزنامه گاردین:

روزنامه بریتانیایی گاردین از قول دیپلمات‌ها و تحلیل‌گران می‌گوید مجتبی خامنه‌ای، پسر دوم رهبر جمهوری اسلامی، یکی از عوامل اصلی سرکوب مردم معترض به نتیجه انتخابات است.

به گزارش این روزنامه معتبر، مجتبی خامنه‌ای متحد اصلی محمود احمدی‌نژاد است که در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران توسط وزارت کشور دولت نهم به عنوان پیروز میدان معرفی شد، خبری که گسترده‌ترین اعتراضات مردم ایران از زمان انقلاب سال ۱۳۵۷ را به دنبال داشته و پس از ۹ روز هنوز فروکش نکرده است.

گاردین می‌گوید مجتبی خامنه‌ای در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۴ توانسته است نظر پدر خود را به محمود احمدی‌نژاد که در آن زمان شهردار تهران بود جلب کند.
آقای احمدی‌نژاد در انتخابات سال ۱۳۸۴ که به دور دوم کشیده شد، در برابر اکبر هاشمی رفسنجانی به پیروزی رسید.
این روزنامه بریتانیایی و همچنین شبکه خبری سی‌ان‌ان می‌گویند که برای راه یافتن به «بیت رهبری» و دیدار با خود رهبر جمهوری اسلامی باید اجازه مجتبی خامنه‌ای را داشت که «از پدر خود افراطی‌تر است».
گاردین از قول «تحلیل‌گران ایرانی» می‌گوید علی خامنه‌ای که اکنون ۷۰ سال دارد در پی آن است که پسر دوم خود را به جای خود بنشاند.
بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی، تعیین رهبر در ایران بر عهده مجلس خبرگان رهبری است که ریاست آن اکنون در دست اکبر هاشمی رفسنجانی، به گفته گاردین «قدرتمندترین رقیب خامنه‌ای و احمدی‌نژاد» قرار دارد.
علی انصاری، تحلیل‌گر ایران در دانشگاه سنت‌اندروز انگلیس، به گاردین گفته است: «اخیرا خیلی صحبت این بوده است که تمام این مسائل به مجتبی و جانشین شدن او مربوط است.»
آقای انصاری می‌گوید: «او احتمالا در پی آن است که این مقام را در درازمدت برای خود به دست آورد و حفظ کند.»
---
خبر تکمیلی: خبر مسدود شدن یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار از دارا یی‌های ایران در بریتانیا تا حدی در میان خبرهای داغ این روز‌ها توجه زیادی به آن نشد، حال آن چه در زیر میخوانید پشت پرده این خبر و علت اصلی‌ عصبانیت خامنه‌ای از دولت انگلیس و احضار سفیر ایران به وزارت خارجه دولت بریتانیا می‌باشد. حساب بانکی‌ به نام مجتبی خامنه‌ای پسر رهبر انقلاب ، در یکی‌ از بانک‌های لندن به مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون دلار وجود داشت که با پیگیر‌یهای تعدادی از ایرانیان و فشار اتحادیه اروپا به دولت انگلیس توقیف شد. و دولت انگلیس بخاطر روابط اقتصادی با خانواده خامنه‌ای تمایل به توقیف این پول را نداشت که عده ای موفق شدند با اقدام‌های قانونی کار را روز ۲۳ خرداد به اتمام برسانند. این پول هم اکنون به نام ملت ایران بلوکه شده است.
در ضمن تعداد زیادی از وابستگان به بیت رهبری یا اشخاص حقیقی نزدیک به آقای خامنه‌ای میلیاردها دلار به اسامی مختلف در بانک‌های کشورهای اروپایی‌ حساب دارند ...از جمله می‌توان در بانکی‌ در آلمان مبلغ ۸۰۰ میلیون دلار به نام مجتبی‌ تهرانی‌ و یا ۷۴۰ میلیون دلار به نام فردی به اسم شوجونی و غیره اشاره کرد... گفتنیست تلاشها برای توقیف کل این پولها که بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار می‌باشد و توسط فروش نفت و دریافت حق کمیسیون به دست آمده است ادامه دارد و در حال پیگیری است... ..

-
پسران خامنه ای
منابع:
گاردین: پسر دوم خامنه‌ای، از عوامل اصلی سرکوب مردم. رادیو فردا به نقل از گاردین (در تاریخ ۳ تیر ۱۳۸۸).

http://www.peiknet.com/1388/09tir/03/PAGE/33HESSAB.htm

------------------------
پی نوشت: اینکه این پولها در حسابی به نام مجتبی خامنه ای باشد از سوی منابع معتبر تایید نشده است
و دکتر علیرضا نوریزاده نیز آنرا رد نموده و گفته اند خامنه ای و پسرانش پولهایشان را در بانکهای
انگلستان نمیگذارند آنهم با نام خود !


۸۰ نظر:

ناشناس گفت...

شیر سماور اگزوز خاور تو کون رهبر
مجتبی پدرسگ اگه می تونی بیا منو پیدا کن مادر جنده

ناشناس گفت...

مطالب فوق بيشتر به جك شبيه مي باشد چرا كه همه مي دانند آقاي علي خامنه اي فرزندانش را از حضور در محافل اقتصادي ممنوع و فرزندانش صرفا يك طلبه ساده بوده كه حتي به درس خارج هم نرسيدند چه برسد به اجازه اجتهاد.
در ضمن سن ايشان 40سال هم نيست.
در مجموع اينكه براي اقناع افكار عمومي اگرچه تركيب اخبار كذب و صحيح مرسوم است اما نه به اين ناشيانه گري.
وقعا متأسفم كه سطح منطقي شما اين است.

ناشناس گفت...

این خبر کاملا صحیص است و خبرگزاریهای دنیا هم آنرا انتشار داده اند
منابع فارسی آن را در رادیو آلمان و بی بی سی یا هر سایت دیگر میشود پیدا کرد.

ناشناس گفت...

این چرت و پرت ها فقط توی همین سایت ایران جاوید گیر میادو همون منابع پر از دروغش!

واقعا که چقدر مردم را احمق فرض کرده نویسنده این مطالب!

ناشناس گفت...

اگر بيشتر تحقيق كني حتما به صحت اين مطالب ميرسي

ناشناس گفت...

اين خبر کاملا درسته. اون دوستانی که سرشونو کردن زير برف و فقط به اخبار رسانه های داخلی استناد می کنند بدانند که اين آقا مجتبی داره آماده رهبری ميشه و توسايه وايساده و کارهای زيادی هم ميکنه هم اقتصادی هم نظامی . ملت ايران بايد خودشونو برای يک دولت طالبانی آماده کنند.

ناشناس گفت...

بابا عجب خیل پردازی هستی شما

ناشناس گفت...

ای خاک برسرتون با این کوس بافتن هاتون

ناشناس گفت...

برو بابا مادر .... خر خودتی

ناشناس گفت...

سلام اينقدر سخنان بي پايه واساس نگويد اخه دروغ هم يه حدي داره لطفا جوري دروغ بگيد که ديگران باورشون بشه(گاگولا)

ناشناس گفت...

سلام اينقدر سخنان بي پايه واساس نگويد اخه دروغ هم يه حدي داره لطفا جوري دروغ بگيد که ديگران باورشون بشه(گاگولا)

ناشناس گفت...

چه چرندیات جالبی، میشه گاهی برای خندیدن به وب شما سر زد.

ناشناس گفت...

مجيد از مشهد:
متاسفانه بسياري از مردم ايران احساسي و زود باور هستند بدون اينكه به گذشته ي امريكا و انگليس و بلاهاي بيشماري كه بر سر همين ملت و كشور آوردن فكر كنند خيلي زود تحت تاثير چرنديات رسانه ايشون قرار مي گيرن.
امريكايي كه مصدق رو سرنگون كرد حالا دم از دلسوزي براي مردم ايران ميزنه.
انگليسي كه اون همه از هم وطنامون رو تو جنوب كشت حالا به ما الله اكبر ياد ميده.
من نمي خوام از اين رژيم حمايت كنم اما هركي از حقوق بشر حرف بزنه مسلما اين دو تا حق ندارند بهتره حقوق بشر خودشون تو خاك و خون كشيدن بچه هاي عراق و افغانستان رو بنازند.

ناشناس گفت...

در جواب همه ناشناس های بالایی باید بگوییم که تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها حتما بوده دیگه

ناشناس گفت...

I do see people here from pro-Iran regime which are trying to play the old game (divide and conquer) but the bottom line is that we must not care about others and what is the most important that Iran People do not want to live under an Islamic system or government whatsoever. So don't waste the Web with these words and stick to the fact that IRAN must go and will go FREE. A country free of religious government.

Azad IRAN

ناشناس گفت...

نمي دونم ما كي مي خوايم قبول كنيم هر كسي عقيده اي داره... در ضمن اين كه آقا مجتبي از طرف سه تا مرجع تقليد حكم تاييد خودشو گرفته كاملا صحت داره و اون آقايي كه مي گه پسرهاي خامنه اي فعاليت اقتصادي ندارن آيا از برج هاي فرزندان خامنه اي در آفريقاي جنوبي خبر ندارن؟؟ دامنه اطلاعات گيريتون رو بيشتر كنيد هيچوقت از يك منبع مشخص خبر نگيريد چون هر كسي بر طبق طرز فكرش خبر رو ميده همين كشورهاي همسايه خبرهاي جالبي از ايران ميدن حالا من از اروپا و آمريكا حرفي نمي زنم برادر من بازتر ببين دنيا فقط ايران نيست

ناشناس گفت...

بعضی دوستان چنان ذوب در ولایت شده اند و مسخ شده که همه چی رو خیال پردازی میدونند شما یه خورده اگه دقت کنی میفهمی که چه نقشی برای ایران دارند. دوستان بیشتر به فکر فرو برید باور کنید اینها بد جور به حکومت چسبیده اند

ناشناس گفت...

من مجتبی خامنه ای رو میشناسم کسی که حاضر نشد یه حلقه برای ازدواج بگیره نمیتونه میلیارد ها پوند پول داشته باشه پس این مطلب دروغه دروغه دروغه

دفاع ازحق گفت...

اگه شما منظورتون آقا مجتبي خامنه اي هست پس حاشا به حالتان چون ايشان كه دوره اي در مدرسه اباصالح قم درس ميدادند ودوره اي استاد بنده بودند هيچ بويي از حرفاي شما نميدادندوشايان اين مطلب مظلوميت ايشان وپدرشان هست وواقعا دلم به حال تفكرتان ميسوزد.

ناشناس گفت...

ای سگ کوته...چرادروغ میگی....سید علی خامنه ای رهبر ماست وپسراونیز عزیز است....اوهم اکنون درخانه ای اجاره ای زندگی می کند....حالا بیا برج درآفریقای جنوبی؟
دروغ نگو....دروغگو....درضمن دهنتو آب بکش درمورد آیت الله مصباح کمتر چرت بگو

ناشناس گفت...

دوستان به نظرات احترام بگذاریم ، اگر این حرف به حقیقت برسه چی ؟ شما از این نظراتتون خجالت نمیکشید ؟آیا راه بازگشتی خواهد بود ؟آیا نظام شاهنشاهی با نام ولی فقیه شروع نخواهد شد ؟ الان زمان تفکر است نه زمان فحش و ناروا ، ما برای ایرانی آباد 8 سال جنگیدیم ، زمان مجبور کردن مردم به دیدن عکس امام راحل در ماه گذشته

ناشناس گفت...

یادمان باشد که نظر خس و خاشاک مخالف نظر شما فدائیان بی عقل است ، اندکی از قید نامها جدا بشید ، و خدا را معیار قرار بدید ، مگر کم فیلم تا امروز بازی کردند؟ چرا گوشها ، چشمها و زبانهای شما بسته شده ؟

ناشناس گفت...

مرگ بر روحانی که وارد سیاست شود ، سیاست امری کثیف را می خواهند با دین پاک امیخته کنند و معجون اسلام طالبانی را نثار مردم کنند

ناشناس گفت...

چه توان کرد که از ماست که بر ماست .

ناشناس گفت...

از قدیم گفتن کافر همه را به کیش خویش پندارد.شماها خودتون دزد و جنایتکار و پستید فکر میکنید همه مثل خودتونن. 57سال ایران رو مثل یه فاحشه فروختین به آمریکا و انگلیس.چرا بحرین رو از ایران عزیز جدا کردید؟

ناشناس گفت...

من به این حرف ها و کارها کاری ندارم.اینکه ÷سرخامنه ای یا هرگهی چه غلطی میکند به سیاستهای کثیفه این حکومت برمیگرده فقط ی چیز را میدونم باید این جمهوری اسلامی را از ایران بردارند چون ریدن به هرچی جمهوری و کشتن خودشونو با این اسلامشون.
اخه اون عربهای سوسمارخور خودشون چی هستن که دینی که میارن تو این مملکت چی باشه.
اگر اسلام اینه من میخوام برم مسیحی بشم.لاقل اونا وجدانشون از این مسلمونا خیلی بیشتره.این اشغالا از اسلام فقط چادر و نماز جمعه و چرت و ÷رت گفتن و فتوی دادن را یاد گرفتن

ناشناس گفت...

از نظرات می شود طرفداران آقا را خوب شناخت.
تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشدو...

ناشناس گفت...

من سني هستم و يه سوال از شما برادراي شيعه داشتم ايا از 12 امام شما سو استفاده نميشه خواهش ميكنم فكر كنين بعد جواب بدين يكيش در روز تولد دخت نبي اكرم به بهانه اين مناسبت دوباره شما رو جو گير كردن يه ذره منطقي باشيد چرا ما سني ها بايد سركوب شده ي هميشگي باشيم لطفا بسيجي جواب سوال منو ندن چون اونا اصلا اوضاع فكريشون نابسامانه اونم تو اين وضعيت من به خاطر ندا نه از روي هوس و شهوت بلكه بخاطر تيري كه به قلبش ناجوانمردانه خورد بارها و بارها گريه كردم من طرفدار موسوي هم نيستم چون دولت رفسنجاني هم از يادم نرفته ما طرفدار ازادي هستيم ازادي

ناشناس گفت...

سید علی خامنه ای دلبر دلم
سید علی خامنه ای حل مشکلم
ما ذوالفقار حیدر کرار رهبریم
آماده ی شهادت و در دین احمدیم
-----------------------------
به اون ساده لوح هایی که با راه اندازی همچین سایت هایی فکر می کنن می تونن ذره ای از ارادت ما رو به رهبر عزیزمون کم کنن میگم که کور خوندن .
ما همیشه از انقلابمون ، نظاممون ، آرمان ها مون و رهبر عزیزمون دفاع می کنیم - تا آخرین قطه ی خونمون
حیدری ام / فدائی رهبری ام

Sepehr b گفت...

این آقایون کوتاه فکر یک ... لای پاشون نداشتن که لاقل اسم خودشون بنویسن !!!!!

ناشناس گفت...

فرهنگ غنی ایرانی رو کاملاً می شه در بین این نظرات احساس کرد واقعاً جای تاسف داره،
من نمی دونم کسانی که اینقدر آتیششون تنده برای چی همیشه تو سایتهایی که میدونن همش دروغه میچرخن؟!!!! چقدر بیکار زیاده هاااااا!

یلدا گفت...

عزیزان آزادیخواه، لطفا هشیار باشید و جواب ابلهانی که از سرکردگان رژیم خونخوار و شیطانی آخوندی هستند را ندهید و اصلا آنها را به حساب نیاورید و فقط به کسانی که کلامشان بوی انسانیت و شرف می دهد و به دنبال آزادی و خلاصی از دست این اهریمنان هستند جواب دهید. چرا که خباثت این رژیم برای هر انسانی (تاکید می کنم "انسان") روشن و واضح است و هیچ نیازی به بحث ندارد.
با آرزوی نجات ایران از این اهریمنان و رسیدن به آزادی
یلدا

ناشناس گفت...

متاسفانه نمی تونم حرف های یک سابت طرفدار رژیم شاهنشاهی رو باور کنم، ببخشید

ناشناس گفت...

باور کن
فرزند ایران باش فرزند اخوند نباش دخترم.

سينا گفت...

سلام
كاش ياد ميگرفتيم از تاريخي كه دايما تكرار ميشود و ياد ميگرفتيم تحمل و احترام به مخالف و پرهيز از بي ادبي و در عين حال با چشم باز و گوش شنوا مي‌ديديم و مي‌شنيديم و هر كسي را بحال الانش محك مي‌زديم و دست از تعصب برمي‌داشتيم.
به دوستاني كه من با نظرشان در مورد داشتن صداقت، سادگي، دينداري و عدالت آقاي خامنه‌اي و دولت كنون ايران مخالفم چند نكته يادآور ميشوم، كاش بدون هيچ پيش فرضي فكر كنند.

- جمعه قبل از انتخابات در حرم امام آقاي خامنه‌اي از ابراز تهمت به دولت كنوني در روند انتخابات و مناظرهها انتقاد كرد كه به حق بود ولي با وجود ادعاي داشتن عدالت و دينداري هيچ سخني از تهمت بي پايه و اساس زدن به مسلمان، تكرار مي‌كنم "تهمت زدن به مسلمان" آنهم در رسانه‌اي كه تمام دنيا آن را مي‌بينند در جريان مناظره 14خرداد به ميان نياورد.

- اگر واقعا انتخابات صحت دارد چرا ارگانهايي كه مسوول اعلام صحت آن هستند سكوت مي‌كنند و آقاي خامنه‌اي خيلي دستپاچه در 23خرداد صحت انتخابات را اعلام مي‌كنند و در پي آن تبريك به آقاي احمدي نژاد.

- در كدام يك از انتخابات ياد داريد شبكه sms كشور و يا هر وسيله ارتباطي ديگر يك روز قبل از برگزاري انتخابات قطع گردد و از 48ساعت قبل از راي گيري حصار بتوني به دور وزارت كشور بكشند؟ (مگر احتمال بلوا برود براي كساني كه متاسفانه به جاي همه فكر ميكنند.)

- چرا وقتي آقاي ولايتي در تلويزيون خبر دخالت استثنايي و بي‌سابقه دولت انگليس در مورد بلوكه كردن حساب 1ميليارد و 600ميليون پوندي ايران در انگليس را بعد از انتخابات فاش مي‌سازد كسي از او نمي‌پرسد كه واقعا يك همچين ثروت هنگفتي در كشوري كه به آن دايما لعن ميفرستيم و با آن مراوده‌اي نداريم چه مي‌كند و اساسا دارايي چه كسي است. (البته فراموش نكنيد بااشارات خيلي پررنگ آقاي خامنه‌اي در روزهاي بعد از راي‌گيري به انگليس خيلي دور از ذهن نبود كه خبري از اين دست از دولت انگليس بشنويم، البته بهتر بگويم "دولت جستجوگر منافع خود در ايران بواسطه افراد و دولتهاي بزدل و خائن در تمام تاريخ معاصر و بخصوص اكنون"

پرحرفي كردم ببخشيد، خودتون باقي سرنخها را بهتر ميتوانيد ببينيد به شرطي كه بخواهيد ببينيد.

كاش ايران دولت و رهبري داشت كه به منافع كل كشور فكر ميكرد به‌گونه‌اي كه اكثريت راضي بودند و خدا را شكر مي‌كردند براي داشتن همچون دولتمرداني

همگي موفق و سلامت باشيد.

-- سينا --

ندا گفت...

سینا جون باهات خیلی موافقم
چیزی رو که خوردن دارن پس میارن.

ناشناس گفت...

سلام به همه ایرانیان

اول از همه می خوام بگم که از نظر شما سلطنت طلبها و آنهایی که خودشون رو ذوب ولایت می دونن هیچ فرقی ندارین ، هردوتون ارزش خودتون رو فراموش کردین .
دلیل اصلی نوشتنم اینه که بگم ، این حکومت راهش غلطه همونطوریکه راه شاه غلط بود هر کسی که چشم بینا و کمی منطق داشته باشه می تونه بفهمه که این مزخرفات در مورد ولایت فقیه و جانشینی امام زمان هیچجای اسلام نیست ، پس نگران نباشید دیر یا زود این راه عوض خواهد و ما هم مثل خیلی از مردم دنیا فقط و فقط خودمون درباره سرنوشتمون تصمیم می گیریم .

به امید اون زور

ناشناس گفت...

لطفا مودب باشید و از کلماتی مانند کیر و کس سخنی به میان نیاورید
ممنون

ناشناس گفت...

جناب مجتهدی خیلی وقته مرده..
ملتو با این کارا سر کار نذار
خبرهای موثق نباشه مردم فکر میکنن همه حرفای ما همینه..

ناشناس گفت...

آخه از ایران جاوید چنین ک. بافی هایی تصور میشد!

ناشناس گفت...

مسلما دیکتاتوری که سودای حکومت به تمام دنیای اسلام رو در سر داره به پول نیاز داره این دژخیم که تا آرنج دستش به خون ایرانی جماعت آلوده است از هیچ جنایتی در حق ایرانی جماعت دریغ نداره که خودش تخم عرب و ایرانی نیست که اگر بود در شیراز نمیگفت " همه بدانند که عظمت شیراز به شاه چراغشه نه به خرابه های تخت جمشید!!!" اما برای اون دسته از مسلمانان صافی عقیده دارای شناسنامه ایرانی بگم که این حرفها همش دروغ و جوکه چون خودم تو شبکه یک تلوزیون دیدم که آقا چه قد روحانی! :))

کمر گفت...

کیر امام حسین تو کون یکی یکیشان

ناشناس گفت...

خوب منم اگه جیره خور اینها باشم سرمو می برم زیر برف و می گو چرت وپرت نگید.
ولی اگه عقل داری و شعور و می خوای بدونی پشت یا زهرا یا حسین کیا هستنو جیکار می کنن.از این رسانه ملی دست بکش ببین منابع مورد تایید دنیا دنیا دنیا (نه جمهوری اسلامی) در مورد مجتبی شیطان چی میگن.
به امید آزادی ایران

ناشناس گفت...

سلام
میخوام یه حقیقتی رووپ بگم
من خودم درجه فوق اجتهادم و در انگلستان از فول پرفسور محمد عسکری صاحا زمان گرفتم
خودش گفت بعد سید علی میرزا ممد رهبر باشه
وهویت مجتبی رو به شدت تکذیب و این حرکت رو در راستای تضییع حقوق حقه خودم میدونم
گاردین هم بنا بر مخالفتی که با امام زمان داره و نمیخوان من که بر حقم رهبر بشم
حالا ببینین کی گفتم

ناشناس گفت...

اطلاع موثق :زن خامنه ای دریک مجلس خصوصی گفته که مجتبی پسر آقا نیست.اون موقع که من مجتبی رو حامله شدم آقاتوزندان بود.

رضا گفت...

من نمیخوام بگم که تو این نظام همه سالمند ولی در مورد رهبر و پسرش شک هم ندارم که بدون مشکل هستند
ایشون حتی به دامادش هم اجازه نداده که وارد کارهای اداری دولتی بشه و داماد ایشون (آقای مصباح الهدی باقری کنی)
که استاد ما در رشته مدیریت هستند با ماشین پیکان سر کار می آیند،حالا حساب کنید برا پسرش چقدر محدودیت گذاشته
باور کنید اگه بدون یقین ادعایی بکنید که دروغ باشه یه روز بدجور باید جواب پس بدید.
به خدا پناه ببرید.

ناشناس گفت...

جالبه که همه ی نظرات رو گخش می کنه. فکر نمی کردم اینطور باشه

ناشناس گفت...

خيلي خيلي براي دوستان كم عقلمون متاسفم.حتما بايد مثل طالبان بلا سرمون بيارن تا باور كنيد اين حكومت و دارودستشون خونخوارن ؟
تو آمريكا لباس خر با صورتك اوباما تنشون مي‌كنن ميرن جلوي كاخ سفيد يكي نيست بگه باقالي به چند من ولي تو ايران كافي دنبال حق خودت بري ؛ ديگه به خونت برنمي‌گردي(يعني نمي‌زارن برگردي)

ناشناس گفت...

من بعنوان يك دانشجو دانشگه تهران از اين افشاگريها گيج شدم .بعداز سخنراني رهبر پس از انتخابات به عدالت ايشان شك كردم و الان نيز روز به روز تر ديدم به اينها بيشتر ميشه .

علي فرزند شهيد گفت...

پرستش يك انسان هر چقدرم عزيز باشه بنا بر فرمايش قرآن شرك محسوب ميشود.
پس اي بسيجي دست از اطاعت مطلق بردار و مشرك نباش . از اون دنيا و آتش جهنم بترس.
بزرگترين گناه شرك است.

Unknown گفت...

آیت‌الله منتظری پدر انقلاب اسلامی فرمودند: 
حفظ نظام مقدمه ‌است برای حفظ و انجام دستورات اسلامی. اگر بنا باشد به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامی انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه اسلام
بسیجیها برادران و پدران ما هستند ‌ای برادر بسیجی‌آیا وجدانا شما قبول دارید رفتار شما به مردم مسلمان ما، رفتار اسلامی هست
چطور این جمهوریه عزیز اسلامی ما دو‌ام خواهد آورد وقتی‌رفتار دولت با مردم مسلمان ما کاملا غیر اسلامی هست

ناشناس گفت...

کیرم تو کس زن خامنه ای - با تشکر

ناشناس گفت...

ریدم تو دهن رهبر مسلمین جهان. کیرم تو کس ننه تک تک بسیجیا، سپاهیا و اون کسانی که ایران رو به گه کشیدن. من یه پیشننهاد دارم، خداییش روش فکر کنید. بیایید ایران رو از وسط نصف کنیم، از نصف غربی تهران مال کسانی که آدمند، و قم و شهاشای کثافت دیگه( بلا نسبت اماکن متبرکه اشون) مال سگای به اسم حزب الله. ویزا هم به هیچ عنوان به هم ندن. سگا یه طرف و ایرانیا یه طرف. یعنی ایران شرقی( سگدونی) و ایران غربی. اونوقت بذارید تا سگای حزب شیطان ان ق در از کون هم بخورن تا سیر شن. ما هم برا خودمن زندگی کنیم. بعد ببینیم که بعد از چند سال سگدونی تو دنیا رشد میکنه یا ایران غربی. خداییش طرح خوبی نیست؟ اون چادریا و ریشوها یه طرف، ما کرواتی ها یه طرف، بابا شاید اینا اینطوری راحت تر باشن، کسی با طرح من موافق نیست؟

ناشناس گفت...

ناشناس جان طرحت بد نیست اما چرا تهران؟ آنها را باید بفرستیم کویر لوت زندگی کنند چون آب و هوایش هم مانند عربستان است زادگاه پیغمبر و اجدادشان

ناشناس گفت...

براي افرادي كه به سادگي هر ادعايي را قبول مي كنند واقعاً متأسفم . به نظر شما آيا كشورهاي غربي كه اين همه هزينه مي كنند براي اينكه نظام ايران سقوط كنه ، مردم ايران رو دوست دارند يا به فكر منافع از دست رفته شون هستند . از جوونهاي ايراني خواهش مي كنم كه كمي عاقل تر باشند و احساسي برخورد نكنند . اون چه مسلمه اونا ( نظام سلطه جهان ) به فكر من و شما نيستند و از تفرقه بين ما نهايت استفاده رو مي كنند . پس بياييد براي ساختن ايران سربلند همانطور كه پيشينيان ما بودند ، تلاش كنيم .

ناشناس گفت...

جانــــــــم فداي يك تار موي آقا
جانــــم فداي يك ثانيه عمر آقا
جانـم فداي نائب آقا امام زمان
آقا دوستت دارم

ناشناس گفت...

چه جکایی نوشتین
بابا کلا شماها شیرین میزنین
دلم برات میسوزه ابگوشت

یه روز خوب میاد گفت...

دعوا نکنید
خواهش می کنم برید این سایتو ببینید مقاله ای که محسن مخملباف در مورد رازهای زندگی خامنه ای نوشته رو بخونید:
http://news.gooya.com/politics/archives/2009/12/098289.php


من دیروز خوندم البته فیلتر شکن داشتم امدیوارم شما هم بتونین سایتو باز کنید.
بسیجیا اگه کونشو دارین برین اون مقاله رو بخونین ببینین اینی که بهش می گید آقا آقا واقعا براتون داره نقش یک پدر رو بازی می کنه! پدر که می دونین یعنی چی؟ ترتیب مادر همتونو داده خبر ندارین چه گهیه این عوضیه آشغال اون دنیا چه جوری می خواد تقاص پس بده یه ملتو مچل خودش کرده.
تا حالا فکر کردید چرا تو هیچ رسانه و نشریه ای در مورد زندگی خوصوصیش چیزی گفته نمیشه؟ برین ببینین آقا چه ثروتی داره در مورد مجتبی هم به قدر کافی توضیح داده تا دهنتون بسته شه.
یه روز خوب میاد

ناشناس گفت...

ای خامنه ای ای حیوان ای قاتل
خاک بر سرت ای گرگ درنده در لباس انسان

Unknown گفت...

سلام، یارانه‌ها که یاری نمیکنند، بنزین و گاز قیمتش سر به آسمان گذاشته، خارجیها هم که تحریممون کردند، با دنیا در افتادیم بخاطر نیروی هسته‌ای، نون هم که چند برابر شده، مردممون هم که هر روز دارند بخاطر بنزین قلابی سرطان شش میگیرند ، دنیا هم با ما در افتاده ، هر وقت هم که حرف می‌زنیم میگویند این همه بدبختیها در راه و برای اسلام است. اسلامی هم که رشد میکنه هر روز، سنّی است نه مال ما شیعه ها.‌ای امام کجایی که روز قضاوت نزدیک است. خودت رحم کن بر ما.

ناشناس گفت...

سلام
کیرم تو کس ننه مجتبی و علی یه دست و از محمد رسول الله گرفته تا اون مهدی خوارکسه توله سگ.
ممنونم

ناشناس گفت...

baba man naneye mojio gaeidam
kiram too koone harchi mosalmoone kos nanas
az haminja az ghalbe landan mishasham be tamame badbajhtaye jahan sevomie mosalmoon ke hagheshoone harchi bekeshan

راستی121 گفت...

راستی121

((کلمات ناسزا به دیگر مکاتب، با هیچ مکتبی سر سازگاری ندارد))کوروش کبیر
ما که ادعای این را داریم که این جمهوری انسانیت ندارد اول باید خودمان را انسان کنیم بعد راجع حیوانیت حرف بزنیم
متاسفانه در برخی از نظرها توهین به ائمه اطهار رو دیدم متاسف شدم
اینها برای بعضی ها مقدسه لطفا توهین نکنید به خانمه ای و احمدی نزاد من کار ندارم ولی به امامان توهین نکنید
لطفا
یا مجذوب

ناشناس گفت...

اقا این مزخرافات چیه نوشتین اقای خامنه ای هرچی داره ازاون دوران تکدی گری جمع کرده...............

ناشناس گفت...

مرگ بر ضد ولایت فقیه
ما نباید به چرت و پرتای یک مشت بازنده
گوش بدیم
اینا دستشون از پول نفت این مملکت کوتاه شده دارن پاچه می گیرن
همیشه تا بوده و خواهد بود اینا از این دروغا درست خواهند کرد
همیشه به ایرانی بودنتون افتخار کنید و نگذارید یک مشت خود فروخته بیان و صاحب این مملکت بشن که باز در این صورت همون آش و همون کاسه میشه عین دوران شاه ملعون

ناشناس گفت...

Kiram to kune ali khamenei ke har chi mellate iran mikeshan az daste in madar jendast,khoda enshaallah badbakhtesh kone.marg bar basiji ,sepahi,va tamame tarafdarane hukumat.gasm mikhoram khamenei khode sheytan ast

fatemeh گفت...

سلام طبق گفته‌های آقای مهندس احمد علی‌ هراتی نیک‌ صنایع فولاد، بزودی کارخانه‌های ذوب آهن باید درشون را ببندند زیرا دولت نرخ برق را برای کارخانه‌ها بالا برده است، و ما بهیچ وجه با آهن آلات وارد شده نمیتوانیم رقابت کنیم. ما اگر کوره‌های بهتری داشتیم بهترین آهن دنیا را میتونستیم تولید کنیم. اما متأسفانه همینطور که آقای هراتی نیک‌ گفته ما بخاطر لج کردن دولت با دنیا و تحریم‌های مختلفه، آهن را با هزینهٔ خیلی بالا تولید می‌‌کمنیم. بهترین نفت را داریم ولی‌ نمیتونیم تصفیه کنیم. بهترین سنگ آهن را هم داریم ولی‌ باید از خارج آهن بیاوریم .

ناشناس گفت...

ازقدیم گفتن کسی که دلیل منطقی برای ح رفهای خودش نداره فقط فحش وناسزا میگه حیف وقتی که صرف دیدن سایت شماشد

mahdi گفت...

به اون ساده لوح هایی که با راه اندازی همچین سایت هایی فکر می کنن می تونن ذره ای از ارادت ما رو به رهبر عزیزمون کم کنن میگم که کور خوندن .
ما همیشه از انقلابمون ، نظاممون ، آرمان ها مون و رهبر عزیزمون دفاع می کنیم - تا آخرین قطه ی خونمون
حیدری ام / فدائی رهبری ام

ناشناس گفت...

خاک تو سرتون به جای اینهمه چرت و پرت گفتن برید و به فکر آبادانی مملکت باشید اینهمه جفنگیات رو کی باور میکنه مگر عده ای مثل نویسنده که کلا تعطیل هستند!

ناشناس گفت...

ننگ براین مردمی که با ولابت بازی مکنن مخصوصا آقای نوری زاده که خودش زمانی از این انقلاب میدونست و زمان اول انقلاب حتی جزو هیج تشکلی نبود حالا در باره آقا نظر میده تف به ذات این مرد پلید.گرچه تعدادی از بزرگان در راس حکومت دزدی میکنن ولی آقا این چنیین نیست وبا خراب کردن آقا مجتبی سعی در بی نامی رهبر ایران دارن تورو خدا ساده همه چیز قبول نکنید...................

ناشناس گفت...

متاسفم از اين برداشت كاملا بچگانه،سطحي و دروغ پردازانه شما ، سيد و رهبر عزيز ما و خانواده محترمشان از اين اتهامات خيالي مبرا هستند

زنده باد رهبر عزيزمون آقا سيدعلي خامنه اي ، آقا دوستت داريم

ناشناس گفت...

آقا خوهشن وقتی می خواین دروغ بگین یه کم فیتیلشو پایین بیارین که تابلو نشه.شما که آبروی ما رو بردین با این جفنگیاتتون

ناشناس گفت...

خیلی تابلو هستش که این سایت مال آمریکاست و آمریکا و آمریکاپرست براش مهم نیست چی میگه و فقط میخواد به هدفش برسه واسه همین انواع دروغ رو میگه و دروغ هم سرمایه نمیخواد.

الله اکبر جانم فدای رهبر.

shoaib851 گفت...

dorod bar mojtaba khameney.drood bar rahbar

صادق گفت...

اولا من واقعا برای خودم و شما متاسفم و از ایرانی بودنم بخاطر این همه عنایت های که مثل دور و گوهر(فحش و بی حترامی) که برای هم میفرستبد شرمندم که شاید یه فارسی زبان تاجیک یا افقانی یا اصلا یکی که فارسی بلده بیاد و نظرات رو ببینه

صادق گفت...

دوما در باره این که خامنه ای و پسراش چیکار کردن و یا شاه چطور بودش نظر نمیدم چون اطلاع زیادی ندارم . ولی برای اون دوستانی که سنگ امریکا انگلیس یا هر کشور دیگه رو به سینه میزنند از صمیم قلب متاسفم و واقا ناراحت شدم و در جوابشون میگم برن تاریخ صد سال اخیر رو یه سال در میون بخونند تا به ماهیت بخصوص پی ببرند .

صادق گفت...

اگه من و شما هر کدوم به وضیفه خودمون عمل کنیم ایران گلستان میشه. من هشت سال ژاپن زندگی کردم از نظر من بزرگ ترین دلیل عدم پیشرفت ما بینظمی و عمل نکردن به وظیفه هریک از شهرونداست . من وشما که حداقل حقوق شهروندی رو رعایت نمی کنیم از مسولین چه انتظار دارین اونا از بین همین خود شما هستن .مگه غیر اینه که تو هر خانواده ای یکی پیدا می شه که یه کاره باشه..........

ناشناس گفت...

بعضیها به مقدسات توهین کردن که خدا لعنتشون کنه خواهش میکنم به احترام جمعیت چند صد میلیونی به مقدسات توهین نکنید بخدا ثابت شده و تو تاریخ هم هست هر که در افتاد ور افتاد منظورم با معصومینه و کاری بکار دولت ندارم و طرفدار هم نیستم ولی اونایی که این همه حرف زدن اگر جرات دارد رو در رو بگید بزدلها چکاری به معصومین دارید یکی دیگه بهتون ظلم میکنه به امامها نسبتش میدین و هیچ سندی در مورد نایب امام زمان هم نیست یعنی اگر حضرت علی ( ع ) بود از مسئولین قبول میکرد این هم ظلم و دزدی ر،و اینا میگن همه چی برای خودم و هیچی برای مردم

ناشناس گفت...

ویر تو کس ننه و خانواده خامنه ای خارکسره ... اگه راست میگید بیان منو پیدا کنین