کشته شدن یک دختر دیگر در میدان بهارستان

-
تعدادى از وبگاه هاى ايرانى خبر از آن دادند كه در روز چهارشنبه 3/تیر/88 در ميدان بهارستان در حمله ى نيروهاى حكومتى (بسيجی، انتظامى، لباس شخصى...) چندين نفر زخمى شدند و يك دختر 19 ساله نيز كشته شده است.

به نقل از شاهدان عينى كه اظهاراتشان در سايت "تويتر" ثبت و منتشر شده است، ميدان بهارستان و اطراف پارلمان ايران روز چهارشنبه از ساعت 4 بعدازظهر به بعد شاهد درگيريهاى شديدى بوده است.

گزارشهایى حاكى از آن است كه حداقل 2 نفر از تظاهركنندگان تير خورده اند و دخترى ديگر كه گفته مى شود 19 ساله است و از ناحیه گلو تیر خورده بود جان باخته است.

يكى از سايتها خبر از آن داده است كه تظاهر كنندگان به طرف جنوب ميدان بهارستان در حركت بودند كه به شدت توسط نيروهاى بسيج سركوب شدند. پليس ايران ورودى مترو در اين ميدان را بست تا مانع پيوستن ديگران به اين تظاهرات شود و نيروهاى ضد شورش از گاز اشك آور عليه تظاهرات كنندگان استفاده کردند.
--- ---
موسوى تحت حراست شديد امنيتى قرار دارد

محسن مخملباف كارگردان مشهور ايرانى كه در حال حاضر به عنوان سخنگوى جنبش اصلاحات در فرانسه فعاليت مى كند، در گفتگو با روزنامه ى اينديپندنت اعلام كرد كه: "ميرحسين موسوى در محل اقامت خويش 24 ساعته تحت مراقبت امنيتى قرار دارد" وى افزود موسوى در حال حاضر نمى تواند به راحتى با هواداران خويش تماس برقرار كند.

طبق ماده ى 27 قانون اساسى ايران تظاهرات تنها به شرط اخلال در مبانى اسلام ممنوع است اما وزارت كشور ايران تا کنون به كروبى و موسوى مجوز برگزارى راه پيمايى نداده است.

-

۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

ای خامنه ای بی پدرمادر کونی ولدزنا حرومزاده حروم لقمه شیطان یه دست فکر کردی می تونی هر گهی خواستی بخوری؟به زودی مادرت گاییده میشه و میری تو جهنم پیش اون خمینی کونی تر خودت.
درود بر آزادی
پاینده باد ایران
به امید آزادی ایران
و نابودی جمهوری ننگین اسلامی

ناشناس گفت...

زنده باد نگهبانان ایران جاوید

ناشناس گفت...

از قدیم گفتن کافر همه را به کیش خویش پندارد.شماها خودتون دزد و جنایتکار و پستید فکر میکنید همه مثل خودتونن. 57سال ایران رو مثل یه فاحشه فروختین به آمریکا و انگلیس.چرا بحرین رو از ایران عزیز جدا کردید؟

ناشناس گفت...

به امید پیروزی ملت بزرگ ایران وبه امید روزی که درسرزمین پاک ما اثری ونشانی ازاین اعراب وحشی وخونخوار نباشد. ایران سالهاست که به این جماعت بی ریشه و متحجر فروخته شده.

Unknown گفت...

واقعا ننگ بر شمايي كه ايران اسلامي وعزيز را به همين سادگي مي فروشيد (تا مرد سخن نگفته باشد عيب وهنرش نهفته باشد)

مالک گفت...

نمیدونم کی به شما آمار میده ولی این رو بگم که هالو گیرتون آورده

ناشناس گفت...

دروغگو و دیکتاتور اون موسوی احمقه تونه که 40 میلیون رای ملت را زیر سوال برد! شورای نگهبان و رهبر و کوفت و زهرمار را قبول نداره فقط خود پف یوزشو میبینه با اون زن پروفسورش که فقط برای دو سال مدرک داره ! مردم بی گناه را درگیر این موضوعات کرد که خون تک تک اونا به گردن همین موسویه آمریکاییست. به منافقین و اشرار اجازه هر غلطی را داد، به خاطر مقام همه را به جوون هم انداخته ! خودش که تمرگیده توی خونه اما مردم نادان و گول خورده را ول کرده توی تظاهرات و خیابون... آب توی آسیاب دشمن میریزی آقای موسوی ؟ سرتو بخوره انقلابی بودنت... من یک آدم عادی هستم اما تف میکنم توی صورت موسوی با این گندی که قبل و بعد انتخابات در ایران زد. خدا لعنتت کند که آرامش مملکت را به هم زدی، پس جواب عدم امنیت در یک کشور همان سرکوب شماها و حامیانتان هست.

ناشناس گفت...

متاسفم واسه حامیان موسوی که بازیچه دست این پیره مرد شدند. من هیچ وقت رای به فریب و ریا و غرب زدگی نمیدم و نخواهم داد. رای به رضایی سگ شرف داره تا به موسوی، موسوی بازیچه دست هاشمی رفسنجانی مافیای قدرت و ثروته. خوشم اومد که موسوی رای نیاورد که هاشمی به قدرت برسه... ملت ایران هوشیارند.

ناشناس گفت...

دروود بر ایرانیان
لعنت و نفرین الهی شامل کسانی میشود که یه دروغگو رو به عنوان سرکرده خود انتخاب میکنن و برای اینکه او بر صندلی قدرت بماند ادم میکشند(بزرگترین گناه در دنیا).ظلم و ادعای مسلمانی دروغگو از بین خواهد رفت از کسایی که از دیکتاتور حمایت میکنن برای اسلام خواهش میکنم یه با ایات قران رو به فارسی بخونن و خواهند فهید که خدا به اینگونه ادمها چه جزایی خواهد داد چه در دنیا و چه در اخرت.
بدروود ایرانیان

یلدا گفت...

عزیزان آزادیخواه، لطفا هشیار باشید و جواب ابلهانی که از سرکردگان رژیم خونخوار و شیطانی آخوندی هستند که البته طرفدار احمدی آدمکش هم هستند را ندهید و اصلا آنها را به حساب نیاورید و فقط به کسانی که کلامشان بوی انسانیت و شرف می دهد و به دنبال آزادی و خلاصی از دست این اهریمنان هستند جواب دهید. چرا که خباثت این رژیم و دروغگویی و ظلم احمدی کوتوله برای هر انسانی (تاکید می کنم "انسان") روشن و واضح است و هیچ نیازی به بحث ندارد.
درضمن ما حامی موسوی هستیم به خاطر اینکه ثابت کرد که بر خلاف گذشته و سابقه تاریخی خود حساب خود را از این رژیم خونخوار جدا کرده و تا به امروز از موضع خود عقب نشسته ولی نباید فراموش کنیم که هدف اصلی ما نابودی حکومت دینی و برقراری دموکراسی باید باشد. پس موسوی حتی اگر هم انتخاب میشد باز هم نمیتوانست کار زیادی در نظام فاسد انجام دهد. ما خواهان جدایی بی قید وشرط دین از سیاست هستیم و بس.
با آرزوی نجات ایران از این اهریمنان و رسیدن به آزادی و دموکراسی البته نه از نوع دینی و آخوندی

armita گفت...

موسوي يه بهانه س واسه اعتراض مردم ايران به رژيم ديکتاتوري ديني،خوشحالم که خامنه اي ابله احمدي نژاد و رييس جمهور کرد تا مردم اينجوري عليه خودشو نظام ديکتاتوريش بريزن بيرون!قبل از انتخابات خود مردم هم نمي دونستن اين قدر با هم همنظرن و تعدادشون زياده واسه همينم جرات اعتراض کردن نداشتن
فريب خورده هاي آخوندا!اگه شاه روزاي آخر حکومتش حکم تير داد اين خامنه اي مادر ندارتون روزاي اولي که احساس خطر کرد سگاي خودشو که بهشون بسيجي هم ميگن با تفنگ انداخت به جون مردم،من ريدم به اون ديني که اجازه مي ده به اين راحتي خون هم وطنتونو رو زمين بريزيد،مرگ بر اسلام آخوندي
مرگ بر شما بسيجي هاي وطن فروش که خامنه اي مغزتونو شست و شو داده

mojtaba mostafavi گفت...

سلام این دولت برایه همه چی‌ پول دارند ولی‌ نه برای یارانه‌ها . هی‌ میگن نیروی هسته‌ای تو نگو ما باید از حالا به بعد هسته بخوریم چون از خورشت الو فقط هستش گیرمون میاد. ما نیروی هسته‌ای می‌خواهیم بزنیم تو سرمون. نه قدرت خرید داریم نه میتونیم از حالا با بعد جایی برویم چون اقایون بنزین را حسابی‌ بالا بردند. آقای احمدینژاد حق نفت ما که گفتی‌ سر سفره هر خانواده ایرانی‌ میاری کو؟ همه رو دادید به عربهای سنی تو غزه بخورند تا عکستون رو همهجای فلسطین بزنند. نه نیروی اتممیت رو می‌خواهیم نه کمکت به غزه. یادت نره که همین ما بسیجیهایی که همه یارانه‌ها رو ازشون بریدی ما باعث شدیم که جنابعالی هنوز رئیس جمهور باشید.

mahboobeh گفت...

سلام شوهر خواهرم که بسیجی‌ هست میگفت بهشان گفتند که اگر اتفاقی‌ مثل ژاپن برای نیروگاه بوشهر یا نتنز بیفتد باید قرص‌های یود و پتاسیم بخورند متاسفانه داروخانه‌های این شهرها خبر دادند که دولت تمامی‌ این قرصها را برای پاسداران و بسیجیها خریداری کرده. به عبارت دیگر مردم باید بروند بمیرند. همیشه میگفتند بسیج یعنی ملت اگر ملت بسیج واقعی‌ هستند چرا دارو فقط برای پاسدارها هست و نه برای مردم. شوهر خواهرم این سوال را می‌کند ولی‌ جرات نکرد خودش بنویسد.