تصاویر کشته شدن ( ندا آقا سلطان ) در تظاهرات شنبه امیرآباد تهران - 30 خرداد به دست نیروی بسیج رژیم

-

پیکر ندا آقا سلطان که روز شنبه توسط ماموران جنایتکار حکومت خامنه ای هدف گلوله قرار گرفت، یکشنبه تحت تدابیر شدید امنیتی به خاک سپرده شد. تصویر زیر لحظه تیر خوردن "ندا" را نشان می دهد.


ندا آقا سلطان 27 ساله‌، دانشجوی رشته فلسفه به همراه استاد موسیقی و چند تن از دوستانش در تظاهرات روز شنبه 30 خرداد شرکت داشت که در یکی از خیابانهای فرعی امیرآباد توسط يك بسیجی مورد هدف گلوله قرار گرفت. تیر بسیجی مزدور در سینه ندا نشست. ندا در میان حلقه دوستانش بر کف خیابان جان سپرد. ظهر روز يكشنبه 31 خرداد (روز بعد از شهادت) پيكر ندا برای خاكسپاری در بهشت زهرا به خانواده‌اش تحويل داده شد. خاكسپاری وی با تدابير شدید امنيتی و بسيار سریع و بی صدا انجام شد. مراسم يادبود ندا که قرار بود دوشنبه اول تيرماه ساعت 5 تا 6.30 در مسجد نيلوفر تهران برگزار شود با ممانعت رژیم اسلامی هرگز برگزار نشد .
حکومت اجازه برگزاری سوگواری در هیچ جای دیگر را نیز به آنها نداد و حتا خانواده ندا را از منزل مسکونی شان
به جایی دیگر انتقال داد !

-
--
--------
-

۲۵۵ نظر:

‏«قدیمی ترین   ‏‹قدیمی تر   ‏201 – 255 از 255
ناشناس گفت...

دوستان من موندم هرکی از این آخوندای جنایتکار فاسد خانوم باز انتقاد میکنه از نظر بعضیا میشه عامل آمریکا و صهیونیسم. اون مادر جنده خودش عامل رژیمه.نمیفهمه که اکثریت مردم این حکومت رو نمی خوان.
خودش در اقلیته. ما این رژیم رو که ندا و نداها رو به خاک وخون میکشه نمیخوایم.اگه راست میگن که کار منافقین بوده پس مورد دوشنبه قبلش رو که اون بسیجس از بالای پایگاه بسیج مردم رو به گلوله بست چی میگین؟
ها هاها ها؟هیچ جوابی ندارین بدین. اسمشم ستار نجفی بود. فیلمشم هست. انقدر ساده لوح و احمقن بعضیا.

ناشناس گفت...

عزیزان سعی کنید با آگاهی کامل صحبت کنید نه بر اساس یه سری عکس و فیلم و خبر دروغ اولا اصل این ماجرا به دور از درگیری ها اتفاق افتاده است و نوع فیلم برداری و عکس نمایانگر طعمه بودن این خانوم است در ضمن یکی از علتهایی که مراسم ذفن با حضور نیروهای اطلاعاتی بوده به علت جلوگیری از اغتشاش بوده و موارد دیگر و نه برای اینکه خانواده مرحوم را تحت فشار قرار دهند.

انشاالله به زودی مسئولین این قتلها به سزای اعمالشان خواهند رسید.

احمدرضا گفت...

خیلی خوبه
واقعا خوش حال شدم

وقتی دیدم اونایی که در تمام زندگیشون بقیه رو مرتجع میخوندن حالا دستمال سبز به دستشون بستن

وقتی دیدم اونایی که حتی اسلام رو قبول ندارن وهمیشه رو لباشون فحش جاریه حالا دارن الله اکبر میگن

وقتی دیدم اون آدمایی که سی ساله خون شهدا رو زیر پاهاشون گذاشتن و به هیچ چیز جز بی بند و باری پایبند نیستن حالا دارن دم از شهید و شهادت و زنده نگه داشتن یاد شهدا میزنن

وقتی دیدم فلانی با شعارهاش هر چی شناسنامه سفید بوده رو پر از جوهر مهر کرده

وقتی دیدم همه اونایی که از خودشون حتی یه سر سوزن تفکر نداشتن حالا تحلیلگر سیاسی و دینی و ... شدن

وقتی دیدم مردم یه جایی اونقدر بزرگ شدن که حالا فکر میکنن همه ایران فقط اونان

کاشکی هیچوقت اینقدر بزرگ نشم!!!

وقتی دیدم مردم یه جایی فکر میکنن هرکدومشون ده برابر مردم یه روستا ارزش دارن
خوب حتما درست فکر کردن دیگه؟
بالاخره هرچی باشه از نسل آریا و هیتلر و ...

خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم اوباما هم خوشحاله و حالا فهمیدم که او با ماست
چقدر ناراحتم که میبینم یه عده ای میشینن خودشون رو زحمت میدن و به خودشون فشار میارن
بابا وقتی بی بی سی داره مفت مفت تحلیل میده مگه شما بیکارین میرین ازخودتون تحلیل میدین؟
وقتی آمریکا این همه دلسوز مردم ایرانه دیگه چه جای نگرانی؟
نه بشینید یه کم فکر کنید!
میبینید که الکی خودتونو به زحمت انداختید آمریکا و انگلیس که بگن فلانی بده دیگه ما چرا بگیم خوبه؟ خوب لابد بده دیگه؟!انگلیس که بد ما رو نمیخواد اونا حاضرن چند صد میلیون دلار برای ما هزینه کنن تا ما با خیالت راحت تو خونمون بشینیم و تحلیلهای اونا رو ببینیم و به خودمون این همه زحمت ندیم و هی با خودمون کلنجار نریم خوب ما چرا قدر این زحمات دلسوزانه و جان کاهانه اونا رو نمیدونیم؟
بشینیم یه کم فکر کنیم!
نه نمیخواد اونا به جای ما فکر هم میکنن!
بابا ایول دم انگلیس و آمریکا گرم که این همه عاشق چشم و ابروی زیبای ما ایرانی هان!!!
با تشکر احمدرضا

ناشناس گفت...

به اندازه کافی فیلم و عکس و سند و مدرک از تیراندازی لباس شخصیها و بسیجیها به طرف مردم وجود داره که قابل انکار نیست. بعضیها بیخود جان میکنن به خاطر دفاع از آخوندها و احمدی بینژاد مردم رو خر کنن.
دشمن خارجی جای خود داره چون فکر منافع کشور خودشونن اما دشمن داخلی نفرت انگیزه و قابل تحمل نیست.
این آخوندا ایرانیایی هستن که لباس عربی پوشیدن و آشکارا و با وقاحت تمام زن و بچه و جوانای ایرانی رو توی خیابونا قتل عام میکنن.
بعضیشونم به خودشون میگن سید. یعنی افتخار میکنن که از نصل اعراب مهاجم 1400 سال پیشن. اینان که دشمن اصلی ایرانن و باید نابود بشن.

ناشناس گفت...

مرگ بر اين حكومت آخوندي انشااله بزودي زود تكه تكه شدنشون بدست همين ملت شاهد باشيم .

ناشناس گفت...

این سایت تبدیل شده به محل تخلیه ی یه عده آدم عقده ای و جواد که دنبال یه جایی می گردن که حرفای رکیکشون رو بزنن و خودشون رو ارضا کنن.
خودتون قضاوت کنید من اینو دوست داشته باشم یا نظام رو که یکی از آرمان هاش نیکو سخن گفتنه و این مزخرفات رو ممنوع میدونه؟
البته قبول دارم بعضی ها استثنا هستن و این آرمان رو نقض میکنن اما مهم اینه که این آرمان وجود داره

ناشناس گفت...

سلام میخواستم خدمت کسی که میگه اینا عربن اگه عربا بفهمن که اینجور گفتی میکشنشون این اخوندارو اگه عربن چرا عربا ازشون متنفرن؟چرا وقتی احمدی نزاد انتخاب شد عرباازش استقبال نکردن؟به کفششون هم هسابش نمی کنن اگه عربا اینارو اوردن چرا دولتهای امارات اینقدر پیشرفته و بافرهنگن چرا زنا و مرداشون ازادی دارند؟چرا مردم از دستشون راضین؟چرا اینقدر مردمشون پولدارو با فرهنگن

وکسی که میگه امریکا و انگلیس دخالت میکنه ما کاری به اونا نداریم ما می خوایم ازادی داشته باشیم ما اگه ازادی بدست اوردی بلدیم با اون ور ابیها تا کنیم

ناشناس گفت...

اینا عرب امروزی که نیستن

اینا عرب 1400 سال پیشن. از همون وحشیا که ایران رو ویران کردن.

وگرنه سگ عربای امروز از اخوندا بهترن.

ناشناس گفت...

خطابم به اعضاي اين سايته:
اگه قابل هدايت نيستين خدا لعنتتون كنه كه چيزي جز فساد رو ترويج نميكنيد

ناشناس گفت...

کاش یه کم تحقیق میکردین بعد حرف میزدین
حداقل عکس یکی دیگری رو به جای اون بنده خدایی که پرپر شد جا نزین
خواهشا این متن رو تا آخر بخونید
و اگه منصفید بزارید بقیه هم بخوننش :

ابهامات جدید در پرونده قتل ندا آقاسلطان

پس از انتشار خبر همکاری خبرنگار شبکه BBC در قتل نداآقاسلطان در روزنامه جوان و انعکاس وسیع آن توسط رسانه‌های داخلی و خارجی و بعد از پخش گزارش تلویزیون در این زمینه که تلویحاً خبر را تأیید می‌کرد، خبرنگار «جوان» به شواهد جدیدی در این زمینه دست پیدا کرد.

بنابراین شواهد، پس از اعلام خبر کشته شدن خانم ندا آقاسلطان در تهران فردی به همین نام در یونان اعلام موجودیت کرده و در تماسی با سفارت ایران در یونان و وزارت خارجه اعلام کرده که زنده است!

وی همچنین گفته که عکس‌هایی که در شبکه‌های ماهواره‌ای و برخی از سایت‌ها منتشر شده است عکس‌های وی است! این خانم اعلام کرده که برای پیگیری این موضوع به زودی به تهران خواهد آمد.

از سوی دیگر فردی که در آخرین لحظات زندگی خانم آقاسلطان بالای سر وی بوده و تنفس مصنوعی داده فردی به نام آرش حجازی است.

وی متولد 1349 و مترجم آثار پائولوکوئیلیو در ایران می‌باشد. وی دو روز پس از قتل دلخراش آقاسلطان به انگلیس رفته و در آنجا طی مصاحبه‌ای با BBC ضمن ابراز برخی موارد، مدعی شده که با این مصاحبه من دیگر در ایران جایی ندارم و قادر به سکونت در آنجا نیستم. نامبرده دارای برخی سوابق سوء‌ سیاسی در ایران نیز می‌باشد.

حضور چنین فردی با این سوابق و سفر فوری وی به لندن دو روز پس از قتل آقاسلطان و مصاحبه وی با BBC از جمله موارد مشکوک و ابهامات پرونده قتل ندا آقاسلطان است که بررسی آن توسط نهادهای مسؤول می‌تواند گره‌گشای بسیاری از سؤالات باشد

شما وقتی هنوز تشخیص نمیدید که این عکس 3 در 4 متعلق به اون عکسی نیست که لحظه جون دادنشو به نمایش گذاشتید اونوقت شدید قاضی و واسه قاتل ندیدش حکم صادر میکنید ؟

ملت ایران
تو رو خدا طرفدار هر کسی که هستید
آتیش جهنم رو به خودتون با قضاوت های ناعادلانه و عجولانتون حلال نکنید .

متشکرم

ناشناس گفت...

خاک برسر شما آشغالایی که اززمان طاغوت چپیدید یه گوشه مثل موش رفتید تو سوراخو از همون جا کرماتونو میریزید این تویی که مثل یه ذره ی نجس وقتی بمیری جهان رنگ پاکی رومیبینه منافق !!این تویی که شعله های جهنم برای درآغوش کشیدنت له له میزنن !!لحظه ی مرگت یادت نره !ولی اون موقع دیگه خیلی دیره اونجا دیگه جای بخششی نمی مونه اون دهن نجستون باید جواب پس بده !!توکه هیچیه این نظام و قبول نداری واسه چی موندی گورتو گم کن برو!!من میدونم تو چقدر بیچاره و ذلیل و پستی اگه به دلتم رجوع کنی میبینی احساست نسبت به خودت همینه وبس !!

ناشناس گفت...

جانم فدای رهبر عزیزم ! جانم فدای رئیس جمهور محبوبم اقای دکتر احمدی نژاد !!به کوری چشم منافقانی مثل شما این نظام پابرجا و استوار میمونه این کلکا دیگه قدیمی شده جونم حنای شما دیگه رنگی نداره ! جای توهم پیش شاه و بنی صدرو یزید و معاویه ی عزیزته آقای منافق وطن فروش خائن !!!عاقبتتون اگه بدتر از اونا نباشه مطمئناًبهتر نیست پس همین حالا یا آدم شو یا گورتو گم کن !!

ناشناس گفت...

من به دین اسلام احترام میگذارم. ولی میگم این آخوندای کثافت لجن گه زدن به اسلام.آرش حجازی اگه ایران این حرفها را میزد پدرشو در می آوردند. باید میرفت خارج افشاگری کنه. به طرفدارای رژیم برای بار هزارم هم میگم شما در اقلیت هستید. و مخالفان رژیم در اکثریت. بپذیرید. اگه به خدا و روز قیامت ایمان دارید خداوند اونجا بین ما و شما قضاوت خواهد کرد.
بفهمید که دنیا هم از دست این رژیم به سطوح اومده.اکثریت ملت این رژیم متقلب رو نمیخواد.اگه تقلب نشده بود اینقدر آشوب به پا میشد.؟ خون ندا عزیزمان ریخته میشد؟ ضمنا مردم رو نمی توانید خر کنید. کار جلادای رژیم بوده این جنایت.گور پدر آمریکا و انگلیس و شاه.. فقط مزدور آخوند ها نباشید. هیچ جوابی هم برای من ندارید.منفور هستید. هیچ آدم حسابی رو ندیدم که از این رژِم حمایت کنه. یا آدم عامیه یا مزدور.

ناشناس گفت...

اگه نمیدونید بدونید مردم اون بسیجی قاتل ندا رو گرفتند. کارت شناساییش رو هم گرفتند و بعد ولش کردند. چون میدونستند تحویل دادنش فایده ای نداره. خر نشین. سازمان سیاه مگه کسخله ازاین کارا بکنه.مگه این رژِیم سراسر دروغ رو نمیشناسین.این مزخرفات رو توی مغزتون میکنه. شما رو شستشوی مغزی داده این رژِیم. در پیشگاه خداوند مسئولید اگه از ظلم حمایت کنید.وقتی رژِیم سرنگون شد اونوقت معلوم میشه ما راست میگیم یا شما.اقلیتا.

ناشناس گفت...

کجایین؟ چرا همش میزارین طرفدارای رژیم نظر بدن.؟ شما هم نظر بدین دیگه.

ناشناس گفت...

چشم. با ادب نظر میدیم.ok مهندس

ناشناس گفت...

شعار مرگ بر دیکتاتور که بی ادبی نیست. واقعیته

ناشناس گفت...

لطفا در صورت تمایل به خوندن نظر من کامل قرائت کنید
من به احمدی نژاد رای دادم چون:
دزد نیست
واسه جیب خودش چیزی نمی خواد(کاش شما هم مثل من زندگی شخصیش رو از نزدیک دیده بودید)
شماها مگه کور بودید خیلی مسخره ی که یکی مناظره ی دکتر و موسوی رو دیده باشه و فکر کنه احمدی بازنده بوده
اون آقای به اصطلاح چیز و دوستان که پته اش ریخت رو آب. مطمئنن حرفای احمدی نژاد دروغ نبود چون اگه بود موسوی دفاع میکرد نه اینکه تو سوراخش بخزه و افکار عمومی رو به این سمت ببره که رسانه ی ملی طرف دکتره
میدونین احمدی نژاد چقدر به مردم خدمت کرده ماکه میگیم کرده دلیل داریم سند داریم شما که میگید نکرده دلیل بیارید!
میدونید چند تا پروژه ی عمرانی رو به سرانجام رسونده چقدر کارخونه چقدر سد چقدر مدرسه....
شما بچه اید یا بی سواد که نمی فهمید اینا طرحهای بلند مدت اثارش تو جامعه بعدا مشخص میشه
شما که میگید این رژیم بده دلیلتون چیه دو تا مورد پیدا کردید هی میزنید توسر ما
1. ندا آقاسلطان
2. تقلب تو انتخابات
اولیش که واقعا مسخره است چطور این همه ابهام رو تو قتل ندا نمی بینید؟
اول که میگید لباس شخصی بوده پس از کجا فهمیدید بسیجیه لابد چون ریش داشته (خوب البته حق با شماست چون عوامل بیگانه که نیتونن واسه اهداقشون دو ماه ریش نزنن)
و اینه اگه از رو مدرک شناساییش بوده (کارت بسیج)باید بگم این خنده دار تره که یکی رو که معتقدن یه نفر رو کشته بگیرن بعد کارت شناساییش رو بگیرن و ولش کنن اخه آدم عاقل مگه تصادف کرده که یه کوپن بیمه اش رو بگیرن و ولش کنن؟! پدرش رو در میارن مگه اون تصاویرو تو تلویزیون کم نشون داد که با مشت و لگد و کلاه کاسکت افتاده بودن به جون اون بدبخت که معلوم نبود کی بود؟
و این که میگید فتواش رو رهبر روز جمعه صادر کرده.
خدا وکیلی کدومتون خطبه ی نماز جمعه رو شنیدید؟چند درصدتون از روی حرفای خاله زنکیه این و اون این برداشت رو کردید؟
من همه رو مو به مو گوش دادم به ولای علی این نبود که شما میگید.
آقا که از موسویتون هم طرفداری کرد...
خدا لعنتتون نکنه که اینقدر تحت تثیر مزخرفات آنتن قرار میگیرید
متاسفم....
این از این واما
تقلب در انتخابات!!!!!که بسیار واضح بود (البته عدمش) همون طور که رهبر گفتند: تقلب 1میلیون 2میلون نه 11میلیون!! آخه چطور ممکنه؟؟؟؟


ببینم چرا امر بر شما مشتبه شده که شما در اکثریتید و ما در اقلیت؟؟؟!!!
خودتون خوب به این موضوع واقفید که رئیس جمهور به روستا ها و کوره دهاتای زیادی سفر کرد. حالا شما فرض کنید واسه رای جمع کردن ((فرض محال که محال نیست )) بلاخره سفر کرد و طرفدارای زیادی پیدا کرد

شما چرا نمی خواید باور کنید دور از افق دید شما هم چندین میلون جمعیت ازاین ملت وجود دارند
باور کنید رای اون آبجی بزغاله دوش هم با رای این دوشیزه ی کت دامن پوش پایتخت نشین یکیه چون هر دوشون مال این آب و خاکند.
مگر این که به این موضوع معتقد باشید که رای طرفدارای موسوی به صرف خوش لباس بودن باید دولا و پهنلا حساب بشه! که در این صورت الحمدلله زور گو و دیکتاتور معلوم میشه
البته خوب یه جورایی حق با شماست
خیلی فرق بین رای یه فلان میلیاردر صاحب باغ و ویلا تو شمیرانات که بوی خمیر ریشش تا جنوب شهر میرسه با فلان کشاورز پیر و فرتوت روستایی که در ترکهای پینه ی پاش پشکل خوشکه جا خوش کرده و مشام سرمایه داری رو آزار می ده.
چرا فکر کردید شما اکثریت اید؟
بر فرض دو میلیون نفری که تو تهران به موسوی رای دادن بریزن تو خیابون آماری که شما مدعی تقلب درش هستین هم همین تعداد رای رو برای آقای موسوی در شهر تهران نشون میداد!
مشکلتون چیه؟
از امنیت و آرامش بدتون میاد؟!
چرا دو دسته گی چرا....
به قرآن دشمن همین رو میخواد.
چشماتون رو باز کنید

ناشناس گفت...

بابا دیگه خسته شدیم

این دختر معصوم و بی گناه که بخاطر هیچ و پوچ کشته شد

واقعا جواب اینهارو کی میخواد بگه یک دیکتاتور آره

من مسیحی هستم ولی ایرانی که هستم

آقا میگیم 1 2 3 4 200000 نفر دروغ میگن 40میلیون نفر دروغگو هستند آیا این حرفها شایعه هست پس اگه اینها شایعه هست پس حقیقت چیه آیا شما خواننده عزیز می توانید به من بگویید
اینم شد مملکت ، مملکتی که بخواد با زور حرفهاشو روی کرسی بنشونه اون مملکت نیست بلکه اون مملکت ببخشید از
اون یک خون آشامه

ناشناس گفت...

زور گو موسوی و حامی هاش اند که میگن بدون بررسی انتخابات باید ابطال بشه
خودتون قضاوت کنید این حرف غیر منطقی و زور نیست؟

زاگرس گفت...

جناب ناشناس که اینقدر خوب حرف زدی
احمدی نژاد در سطح جهان آبرو برای ایرانی نذاشته. کار اقتصادی که وظیفه هر دولتی است برای کشور انجام دهد و منتی ندارد.
پاسپورت ایران بی اعتبارترین پاس جهان است پس از افغانستان.
در سیاست خارجی به جای فکر منافع ایران هوچیگری میکند و کشورهای پیشرفته و بزرگ را چه دولت و چه ملت با ایران دشمن کرده و باعث سرافکندگی ایرانیا در چارگوشه دنیا شده.
هیچ رعایت پرستیژو ادب در گفتار و رفتارش نمیکند و حتا به مردم خود ایران اهانت میکند. اگر مخالفانش تنها ده نفر هم باشند او حق توهین به آنها را ندارد زیرا مردم ایرانند.
و به گفته یک فیلسوف آلمانی: تیپ و تفکر احمدی نژادی برخاسته از لایه های پست و ابتدایی و تکامل نیافته نوع بشر است.
-
ندا را هم از هرطرف که نگاهش کنی جنایت کثسف و بیشرمانه ای هست که مسئولیتش به گردن دولت احمدینژاد و خامنه ای است.

ناشناس گفت...

بی شرما اسلام مگه چشه؟ اسلام کامل و بی نقصه فحش و ننگ رو بدید به اونائی که اسلام رو اونجوری که میخوان تحریف میکنن......وگرنه کجای اسلام گفته بیا آدم بی گناه. بکشید ....اصلا نامه ای از امام علی به مالک شاتر داریم که میگه وای بر حال حکومتی که تو دل مردش نارضایتی و واهمه باشه.......

ناشناس گفت...

دوستان عزیز!!! جوانای با هوش ایرانی!!!!
خواهش می کنم یه کم تعقل کنید و اینطوری ابلهانه و بی اطلاع در مورد قضایا قضاوت نکنید
به خدا اینا همش توطئه امثال آمریکاست که من وشما رو به جون هم بندازن
چرا اینقدر به اسلام پاک محمدی بد بین شدید؟؟؟؟
چرا اینهمه بدو بیرا به هم وطناتون میگین؟؟؟؟؟
هر چی باشه ما تو یه کشور زندگی می کنیم!!!!!!
خواهش میکنم چشم و گوشتون رو یه کم باز کنید
برادر کوچیکتون

محسن ... یکی از خواننده های پاپ
دوستون دارم

میترا گفت...

من موندم
چرا وقتی اون مرد بنده خدا که طرف دارای موسوی بی رحمانه داشتن تو خیابون با سنگ و کلاه کاسکت و.. میزدنش
دلتون واسش نسوخت ؟؟؟
کدوم یکی بیرحمانه تر بود ؟
تیر خلاص ؟
یا
حجوم وحشیانه و بیرحمانه به یک عابر بیطرف؟؟؟
من نمیدونم چرا همتون طرف ندا رو میگیرید وبه جنایات دیگه ای که مردم(طرفدارای موسوی خائن)انجام دادن توجه نمی کنین؟

ناشناس گفت...

اینجا هم که فیلتر شد داداش
البته میدونستم میشه
لعنت مردم به انتری و قاتل یکدست

ناشناس گفت...

اون که جوونا میزدنش یه رهگزر عادی نبود
اون یه بسیجی آدمکش بود. ... خودتی میترا جوون!

ناشناس گفت...

نباید خسته بشیم
باید از هر راهی به مبارزه ادامه بدیم
باید متحد بشیم. چه پادشاهی و چه کومونیست و چه جمهوری. در ایران آینده جا برای همه هست. غیر از آخوند

mohsen گفت...

be nazare shoma ina vaghan adaman be nazare man moshti heyvone dast neshande amrika hastan

مبینا گفت...

منم با نظرت موافقم آقا محسن
اونائی که تو خیابونا هویت ایرانی و با فرهنگ ما رو زیر سوال می برن(طرفدارای بی شعور موسوی)از حیوون هم پست ترن

ناشناس گفت...

مگه هر کی ریش داشت بسیجیه؟؟؟؟
احمق ....!!!!!
احمق ....!!!!!

احمق ....!!!!!

احمق ....!!!!!

احمق ....!!!!!

احمق ....!!!!!

احمق ....!!!!!

ناشناس گفت...

خامنه اي اگر تو نائب امام زماني من خود امام زمانم و تو رو يك مادر جنده بيش نمي دانم و به اون مادر جنده احمدي نژاد هم بگو كه اون حاله ي نوت يك جفت خر والاغ ديدن و بهت گفتن چونكه فقط خر و الاغ ميتونن با هم حزف بزنن.

ناشناس گفت...

واي اگر خامنه اي حكم جهادم دهد

مردم دنيا نتواند كه جوابم دهند

ناشناس گفت...

من براي ندا خيلي متاسف شدم. از كشته شدنش واقعا ناراحت شدم.

اميدوارم عاملان واقعي اين جنايت دستگير بشن و به سزاي عملشون برسن.

من مطمئنم كه كار نظام اسلامي ما نبوده و كار دشمنه.





ما نظاممونو دوست داريم رهبرمونو دوست داريم و براش جون ميديم.

جان ما فداي مملكتمون.

ما كلي شهيد داديم به اين راحتيها نظاممونو به شما عياشاي هرزه اي كه دم از آزادي خواهي ميزنين نمي فروشيم.





















مرگ بر آمريكا

مرگ بر اسرائيل

مرگ بر انگليس

مرگ بر مزدور

مرگ بر فرزندان شاه ملعون

مرگ بر ضد ولايت فقيه

ناشناس گفت...

مثلن اگر خامنه ای چلاق یکدست خکم جهادت دهد چه غلطی میکنی
نهیتش اینه خودتو جر بدی و پاره کنی که حالاشم هستی

ناشناس گفت...

بدبختها اینقدر سنگ امریکا و اروپارو به سینه نزنید وطن فروشهای خاین،هر حکومتی ضعفهایی داره ،دلیل نمیشه به اسم وطن دوستی مثل اون شاه گور بگور به کشورخودتون خیانت کنید،هنوز امریکا و انگلیس نیومدن خواهر مادرتونو جلو چشمتون ... چرااینقدر ازاسلام و دین بیزارید؟ خسرالدنیاوالاخره

ناشناس گفت...

نام ترانه : سکوت من ... به یاد ندا
...
لینک لوگو:
http://boxstr.com/files/5606226_wo7gh/My%20Silence-SaeiD.jpg
...
لینک دانلود :
Download Link (128) : http://boxstr.com/files/download/5606001_qqstz/My%20Silence%20-NiCEDEViL.mp3
Download Link (256) : http://boxstr.com/files/5606204_kn1qb/My%20Silence-256.mp3
اگر در دانلود مسئله ای بود از لینک زیر دانلود کنید :
http://goldoff.persiangig.com/MySilence/My%20Silence-SaeiD.jpg

http://goldoff.persiangig.com/MySilence/My%20Silence%20-128.mp3

http://goldoff.persiangig.com/MySilence/My%20Silence-256.mp3
...
" سکوت من "
يه چشم بستست ... يه چشم بازه ... به دل افتاده وقت پروازه
پر زدن تا اوج ... رفتن از دنيا ... ساعت صفر ...ديدن رويا
يه چشم بستست ... يه چشم بازه ... به دل افتاده وقت پروازه
خواب آزادي ... به دلم افتاد... بر زمين گرم ... جسدم افتاد
خسته ام جانم به لبم آمد ... از دل فریاد خبری آمد
جاي ناپاک گوله ي دشمن ... زد و پاکم کرد از غم و ماتم
زد و پاکم کرد از غم و ماتم
يه چشم بستست ... يه چشم بازه ... به دل افتاده وقت پروازه
غرقه در خون شد ... جشن پروازم ... زنده ام اما ... در تن میهن
يه چشم بستست ... يه چشم بازه ... به دل افتاده وقت پروازه
هم ندای شب ... از ندا کندم ... رفتم و گفتم ... زنده باد خاکم
از سکوت من ... آسمون پر شد... ابر باروني ... سايه ي ما شد

mamali گفت...

شما وطن فروش های خائنی که سنگ امریکارو به سینه میزنید لیاقتتون همونا هستن که بیان جلو چشم خودتون خواهر ومادر جنده تونو بگائن
کس ننه همتون خائن های آشوب گر وطن فروش

ناشناس گفت...

كير هر چی کرد کردستان عراق تو کون خامنه ای و احمدی نژاد.

ناشناس گفت...

با نام خدای
او می آید
زندگیم که این همه دوسش دارم فدای یه تار موی آقا و سرورم حضرت آیت الله العظمی خامنه ای
مرگ بر ضد ولایت فقیه

ناشناس گفت...

هر شخصی اینجا طرفداری از ولایت فقیه و یا بسیجی رو بکنه خودش نوکر و باجگیر همین آشغالهای حرومزادس..تف به رحم مادری که خمینی کثیف و خامنه ای لجن رو توش پرورش داد..تف به اجداد این حرومزاده های خوک صفت..بسیجی نوکر صفت و طرفدار ولایت فقیه با گرفتن رشوه مردمو میکشن و با پولش برای خانوادشون زندگی میکنن..امیدوارم خانواده های طرفدار بسیج و پاسدار و ولایت فقیه تکه تکه بشن جلوی چشماشون..حرومزادهای وطن فروش..غارتگرای دزد..باشه روزی که تا دسته بکنیم بهتون..صبر کنید..خائن ها...

ناشناس گفت...

نظر خودمان را تنها به زبان خود خامنه ای می گویم:
اکل انا ذبی منیوچ
انت اذک و انت اشتبد
اگر ما عربهای کوت عبدالله در تهران زندگی می کردیم از سرهای بسیجیها مناره می ساختیم.
ولی حالا هم تا انتقام خون ندا را نگیریم بیکار نخواهیم نشست.

اللهم مع الصابرین

ناشناس گفت...

لعنت بر خامنه ای پدرسگ.

ناشناس گفت...

همه تون یه مشت حرومزاده این پدرسگای مادر جنده به رهبرمون چکار دارین

Unknown گفت...

 . آیت‌الله منتظری پدر انقلاب مقدّس  اسلامی فرمودند:
استقلال یعنی زیر یوغ خارجی نباشیم و آزادی یعنی مردم در اظهار عقیده و بیان آزاد باشند. نه این‌که به محض ابراز نظر مخالفی، کار به زندان و حبس
چقدر ناراحت کننده است که اشخاصی‌که سی‌سال پیش فریاد می‌زدند استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی  همان اشخاصی‌هستند که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از بین بردند. انشا‌الله خداوند به اینها میفهماند که معانی این  شعارها که دوباره این روزها میشنویم چی‌هست. همین شعار‌هایی‌که انقلاب عزیز اسلامی ما را سی‌ساله پیش به دنیا آورد.

ناشناس گفت...

من از عکسا اینو فهمیدم که استادش خیلی تو کفه سینه هاش بوده این فیلمو بازی کرد که یزرهخ باهاش لاس بزنه
بدبخت جق مرگ شد

ناشناس گفت...

به نام آفريدگار بي همتا
درود بيکران خداوند بزرگ و بي همتا بر روان پاک و پر نور شهيد راه حق و حقيقت ، دختر پاک و بي گناه ايـــــران زمين ؛ شهيــــــــــــد ندا آقا سلطان . يادش گرامي و راه سبزش پر رهرو باد.

پاينده باد ايـــــــران و ايراني
زنده و جاويد باد جنبش ســــــبز

ناشناس گفت...

خفه

mojtaba mostafavi گفت...

سلام این دولت برایه همه چی‌ پول دارند ولی‌ نه برای یارانه‌ها . هی‌ میگن نیروی هسته‌ای تو نگو ما باید از حالا به بعد هسته بخوریم چون از خورشت الو فقط هستش گیرمون میاد. ما نیروی هسته‌ای می‌خواهیم بزنیم تو سرمون. نه قدرت خرید داریم نه میتونیم از حالا با بعد جایی برویم چون اقایون بنزین را حسابی‌ بالا بردند. آقای احمدینژاد حق نفت ما که گفتی‌ سر سفره هر خانواده ایرانی‌ میاری کو؟ همه رو دادید به عربهای سنی تو غزه بخورند تا عکستون رو همهجای فلسطین بزنند. نه نیروی اتممیت رو می‌خواهیم نه کمکت به غزه. یادت نره که همین ما بسیجیهایی که همه یارانه‌ها رو ازشون بریدی ما باعث شدیم که جنابعالی هنوز رئیس جمهور باشید.

mohammad hossein emamparast گفت...

فتنه احمدی‌نژاد. سلام، الان تازه متوجه شدم چرا در سالروز وفات امام خمینی ، حضرت امام خامنه‌ای فرمودند که خود امام خمینی بارها فرمودند اشتباه کردند و منظور ایشان از این حرف چه بود . با رفتار اخیر رئیس جمهور بالاخره روشن شده است که احمدی‌نژاد با دادن نتایج آرا دروغی انتخابات به امام خامنه‌ای، باعث شدند که حضرت امام خامنه‌ای در ملا عام اعلام کنند که حمایت از احمدی‌نژاد بعد از انتخابات، اشتباه بوده است. فتنه اصلی‌ زیر سر احمدی نژاد و خائنین امثال خودش بوده و هست.ای کاش دسته احمدی‌نژاد هم سر به خیابان بگذارند شخصاً ترتیب ایشان را هم از پشت بام خواهم داد. سرباز ولایت من هستم نه آن مشائی دزد.

ناشناس گفت...

مرگ بر رژیم جنایتکار متقلب در انتخابات و حامیان حرومزادش

امیرررررررررررررررر گفت...

خواهر هر چی شیخ رو گاییدن.......دم هر چی ایرانی با غیرت گرم

ناشناس گفت...

بسیجی های خر

ناشناس گفت...

برین کس کش های مادرجنده کیرم تادسته توکس ندامادرشوگاییدم.اره مملکت و قدرت دست بسیجیاوپاسداراست تخم دارین بیاین بگیرین دوباره بیاین توخیابونا تاماهم بزنیم خواهرمادرتونوبگاییم کیرتوکس مادرتون که کس دادن وهرزه بازی رو ازادی میدونین خاک توسرتون

ناشناس گفت...

سلام به اون عزیزی که پرسیده بود اینا با چه رویی شب میرن پیش زن و بچه هاشون:در جوابت باید بگم خیلی راحت عزیزم چون زن و بچه هاشون هم مثل خودشون فکر میکنن اونا فکر میکنن ابن کار درسته و گرفتار جهل و نادانی خودشونن اینا سالها روشون کار شده تا این جور مواقع احساس عذاب وجدان نکنن

مرید رهبر گفت...

کبر تو کس زن بد خواه های امام ما شیعیان حضرت ایت الله امام خامنه ای برای سلامتیش صلوات و کیر من و بقیه بچه های پایگاه تو دهن این مردم نفهم

‏«قدیمی ترین ‏‹قدیمی تر   ‏201 – 255 از 255   ‏جدیدتر› ‏جدیدترین»