پیام شاهزاده رضا پهلوی به مناسبت رویدادهای پس از انتخابات اخیر ایران 23 خرداد 1388


هم میهنان مبارز عزیزم،
بار دیگر اکثریتی بزرگ از شما هم میهنان حق طلب و آزادی خواه من با شور و شوقی چشم گیر در انتخاباتی شرکت کردید که به دست ناپاک رهبران و کارگزاران جمهوری اسلامی برگزار شده بود. امّا انتظار شما تحقق نیافت و دشمنان ایران، با جسارتی بی سابقه حضور گستردۀ شما در حوزه های انتخاباتی را بار دیگر نادیده گرفتند.
هدف و امید شما در برداشتن چنین گامی این بود که با باز کردن روزنۀ امیدی در جهت دستیابی به خواسته های حق طلبانۀ خود بتوانید راه نجاتی برای خروج از این شرایط سخت پیدا کنید.
قصد شما این بود که با تأئید کسانی که که دستکم خود را با بخشی از خواست ها و نیازهای سرکوب شدۀ شما آشنا می شمردند، به مهلت و فرصت تازه ای برای بازیافتن همۀ حقوق و آزادی های از دسته رفتۀ خود دست یابید.
هم وطنان مبارز و پرتوانم:
گرچه توطئۀ قابل پیش بینی رهبران و تصمیم گیران رژیم غاصب و حیله ورز جمهوری اسلامی شما را در این مرحله از رسیدن به هدف محروم کرد ه است، یک لحظه هم تردید به دل راه ندهید که در این مرحله از مبارزه هم بازنده نظام جمهوری اسلامی و برندۀ اصلی و نهائی شمائید. شک نکنید که شکاف و اختلاف در همۀ رده ها و مراکز تصمیم گیری و اجرائی نظام غاصب از همیشه عمیق تر شده است. مشروعیت نظام ضدانسانی نه تنها در نظر هواداران و معتقدانش در ایران بلکه در دید مردم جهان نیز به پائین ترین حد ممکن رسیده. مهم تر از همه تلاش های گستردۀ شما برای تحمیل ارادۀ خود به متجاوزان و دشمنان سی ساله، تجربه ای ارزنده برای همبستگی کارآ تر میان جنبش ها و سازمان های مردمی در سراسر ایران شده. افزون بر این همه، من یقین دارم که دخالت و تقلب آشکار رهبران جمهوری اسلامی در انتخاباتی که حتی نامزدهایش نیز با تأئید خود آنان به میدان راه یافته بودند، به انزوای بیشتر رژیم در عرصۀ جهان خواهد کشاند و رهبران کشورهائی را که خواستار برقراری روابط دوستانه با ملت ایران اند بیشتر از همیشه به دشمنی رژیم جمهوری اسلامی با مردم ایران و خواست های انسانی و سرکوب شدۀ آنان آگاه خواهد کرد.
من یقین دارم که این تجربۀ تلخ برِ شیرین به بار خواهد آورد و ما خواهیم توانست، با اراده ای راسخ تر و شوری ژرف تر از همیشه، در کنار یکدیگر از آن برای رسیدن به پیروزی نهائی و آزادی ایران بهره جوئیم.
خداوند نگهدار ایران باد
رضا پهلوی
شنبه ۲۳ خرداد ماه ۱۳۸۸

۳ نظر:

ناشناس گفت...

من كشورم را دوست دارم تو هم همانجا باش و خوش باش

ناشناس گفت...

مرتیکه پدر سگ تو بابای خودت و کل خانوادت دستشون به خون همین مردم آلوده است. حالا تو اومدی برای ما پیام میدی؟؟ برو گمشو عوضی. مردم ما انقلاب کردند که از دست تو و اون خونواده کثیفت راحت بشند. فکر کردی مردم الان ناراضیند به سمت تو میاند؟؟؟؟؟ منم جزو همین مردم ناراضیم ولی اجازه نمیدم که تو بخواهی برای ما پیام بدی. فکر کردی کسی توی ایران هست که بخواد از تو حمایت کنه؟؟؟؟؟؟؟ کور خوندی.

ناشناس گفت...

این سایت رو فیلتر نکردن تا ملت این مطالب رو بخونن و بخندن!این روزها همتون دارین به شکمتون صابون میزنین. این قبری که تو داری روش فاتحه میخونی مرده توش نیست! فکر کردی مردم میرن خودشون رو میندازن جلو گلوله که تو بیای؟ تو که بابات و بدر بزرگت هنوز دستهاشون به خون این مردم الوده است. زرشک