عکس تظاهرات ایرانیان در نیویورک برابر سازمان ملل در اعتراض به حضور احمدی نژاد

نیویورک، روز چهارشنبه، همزمان با حضور محمود احمدی‌نژاد و سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، شاهد یکی از بزرگترین گردهمایی‌های ایرانیان خارج از کشور بود.

چندین هزار ایرانی معترض از گروه‌های مختلف روز چهارشنبه خود را به نیویورک رسانده بودند تا همزمان با سخنرانی و حضور محمود احمدی‌نژاد به بهانه شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، صدای اعتراض خود را به گوش افکار عمومی و اعضای سازمان ملل برسانند.

روز چهارشنبه، در دومین روز سفر رئیس دولت جمهوری اسلامی، گروه‌های مختلف از سازمان مجاهدین خلق گرفته تا جبهه ملی، از سلطنت‌طلب گرفته تا دانشجویان فعال ایرانی در پارک مقابل سازمان ملل گردهمایی‌های اعتراضی خود را برگزار کردند.












جمعیت چند هزار نفره معترضان که در پارک مقابل سازمان ملل حضور داشتند، با محکوم کردن سرکوب و «خشونت»های اعمال شده پس از انتخابات، اعتراض خود را به وجود محمود احمدی‌نژاد اعلام کردند و در بخش‌های مختلف این تجمعات افراد مختلفی به سخنرانی پرداختند و چند گروه موزیک نیز اجرای برنامه داشتند.

تجمع معترضان در مقابل هتل محل اقامت احمدی‌نژاد


جمعیت معترض با نزدیک شدن به ساعت ۷ پس از اطلاع از هتل محل اقامت محمود احمدی‌نژاد به سمت محل هتل حرکت کردند. این در حالی بود که اطراف محل اقامت محمود احمدی‌نژاد، تحت شدیدترین تدابیر امنیتی قرار داشت.

جمعی از ایرانیان معترض در مقابل هتل دست به اعتراض زدند. با عبور هر کدام از اعضای هیئت همراه رئیس دولت، ایرانیان حاضر فریاد اعتراض خود را بالا می‌بردند.

حمید رسایی و محمدرضا میرتاج‌الدینی از نمایندگان مجلس، و اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر محمد احمدی‌نژاد از جمله افرادی بودند که هنگام رفتن به هتل با اعتراض و فریادهای معترضان مواجه شدند.

علی رغم اینکه اکثر رهبران حاضر در این هتل از ورودی اصلی وارد هتل می‌شدند اما محمود احمدی‌نژاد از درب دیگری وارد هتل شد تا با جمعیت معترض مقابل هتل روبه‌رو نشود.

اعتراضات در نیویورک همچنان ادامه دارد و روز پنجشنبه گروهی از ایرانیان پل معروف بروکلین نیویورک را سبز خواهند کرد.


-

۱ نظر:

ناشناس گفت...

مزار ندا را خراب کردند. این حرومزاده ها از کی میخوان انتقام بگیرند.؟!
مرگ بر خامنه ای و احمدی و همه آشغالها و ارازل و اوباش حکومت دینی.
دوستان به هر طریقی با این رژیم مبارزه کنید.حتما لازم نیست به تظاهرات بروید. هر جور که میتونید یا دوست دارید مبارزه کنید. متحد باشید.