نیرنگ سازمان مجاهدين خلق برای کشاندن دانشجویان لهستانی به پاریس و شرکت در تظاهرات

،
( روزنامه لهستانی « ويبورچا » گزارشی را منتشر کرده است که بر پايه آن « چند هزار دانشجوی لهستانی » برای گشت و گذار با « يک هدف سياسی » به پاريس رفته اند ؛ خرج اين سفر ، مبلغ ناچيز شش يورو است و به دانشجويان به طور رسمی گفته شده است که مابقی را يک « سازمان غير دولتی ايرانی در آلمان » که ترتيب سفر را داده است می پردازد ! شرط استفاده از این تور سیاسی ، شرکت در گردهمایی سازمان مجاهدین خلق در نزدیک پاریس بوده و به دانشجويان لهستانی گفته شده است که تظاهرات عليه « سنگسار زنان در ايران » انجام می شود و اگر کسی روز شنبه در آن شرکت نکند بايد مخارج سفر را از جيب خودش بپردازد ؛ گزارگشر « ويبورچا » از شهر « پوزنان » نوشته است که دستکم بيست و پنج اتوبوس فقط از اين شهر رهسپار فرانسه شده اند و دانشجويان ديگری از کشورهای ديگر اروپايی نيز به ديگران در پاريس خواهند پيوست »
« پوزنان شهریست در نزدیکی مرز آلمان و لهستان »
برای ديدن لينكهای انگليسی ( اينجا ) و لهستانی ( اينجا ) کلیک کنید

------------------------------------------

گویا در عكس العمل به اين دعوت هزاران دانشجوی لهستانی از شهرهای مختلف عازم پاريس شدند و بنا بر اخبار رسمی سازمان مجاهدین ، حدود هفتاد هزار نفر در گردهمایی روز شنبه २८ ژوئن شرکت کرده اند ! این گردهمایی در اعتراص به قرار داشتن نام مجاهدین خلق در لیست سازمانهای تروریستی اتحادیه اروپا برگذار شد و همچنین جشنی بود به مناسبت حذف نام سازمان مجاهدین از لیست سازمانهای تروریستی بریتانیا که دوشنبه پیش صورت گرفت ؛

اما واقعیت این است که مجاهدین خلق در درون ایران هيچ پايگاه مردمی ندارند ؛ مردم هرگز خيانتها و ترور های آنها را از ياد نبرده اند ؛ اینها يكی از بانيان اصلی همين انقلاب نكبت بار بودند ؛ شعارهای دموکراسی و حقوق بشر و برابری که سر می دهند همه دروغ و فریب است ؛ گروهی که در زمان جنگ متحد صدام حسین شده بودند ومی خواستند كه آن دشمن خونی ايران ، بعد از شکست دادن آخوندها و اشغال ايران و پس از آنکه شهرهای جنوبی ایران را برای خود جدا کرد ، حکومت ایران را به آنها تقدیم کند !
گروه مجاهدین در ماهییت هیچ تفاوتی با رژیم آخوندی ندارند بلکه پس از به قدرت رسیدن بسیار بدتر از اینها عمل خواهند کرد ؛ به کسانی که رفتند و با دشمن قسم خورده کشورشان متحد شدند و دست به قتل عام هموطنان خود زدند ، چگونه میتوان باور داشت ؟ و این در حالیست که هرگز از آن رفتار و اعمال خود ابراز ندامت نکرده و از مردم ایران پوزش نخواسته اند ! اینها نیز وطن پرست نیستند و همچون آخوندها دائما مشغول مداحی علی و محمد و دیگر امامان شیعه هستند و استناد به آیات قرآن جزو لاینفک سخنرانیهای رهبرانشان است ؛ آیا مردم ایران دوباره فریب یک گروه مذهبی را خواهند خورد ؟ گروهی که بر اساس اعتقادات مذهبیشان نمیتوانند به دموکراسی و حقوق بشر و برابری زن و مرد پای بند باشند ! آیا تجربه همین حکومت مذهبی برای ایران کافی نیست ؟


۱ نظر:

ناشناس گفت...

جای تاسف است که بر خلاف پیام رضا پهلوی در بی بی سی که همه مخالفان حکومت ایران را در یک جبهه خواند باز هم به مجاهدین خلق حمله میشود وگوئی دشمن اصلی انها هستندو حتی پس از حملات مکرر دو لت عراق که به دستور جمهوری اسلامی صورت میگیرد و خیلی از گوهای ایرانی و غیر ایرانی محکوم کردند همچنان بعضی سکوت کرده و حاضر به دفاع از حقوق انسانی انها طبق معاهده 4 ژنو نیستند.