علت مرگ دكتر وظيفه رامين پور اندرجانی پزشک کهریزک سكته قلبی در خواب اعلام شد !

-

رامين پور اندرجانی 26 ساله ، پزشك وظيفه بهداری نيروی انتظامی تهران بزرگ بامداد روز سه شنبه به طرز مشكوكی در استراحتگاه خود در ساختمان فرماندهی بهداری نيروی انتظامی تهران بزرگ درگذشت. علت فوت وی به خانواده اش سكته قلبی (در خواب) اعلام شده است.
دكتر پوراندرجانی كه در دوران حوادث بعد از انتخابات به عنوان پزشك بازداشتگاه كهريزك فعاليت می كرد و تعدادی از قربانيان شكنجه های اين زندان از جمله محسن روح الامينی را دو روز قبل ازفوتش ويزيت كرده بود پس از افشای فوت روح الامينی بمدت يك هفته بازداشت ميشود و برای اعتراف به ابتلای وی به مننژيت تحت فشار قرار ميگيرد، پس از انتشار گزارش مستند پزشكی قانونی مبنی بر فوت روح الامينی به علت اصابت ضربه به سر، به قيد ضمانت آزاد می گردد....

دكتر پوراندرجاني پس از آزادی هم بارها مورد بازجويی توسط بازرسی كل ناجا، دادسرای نظامی و شورای انتظامی پزشكی قانونی كشور قرار گرفت.
دكتر پوراندرجانی كه در نتيجه حضورش در كهريزك آگاهی كاملی از جزييات شكنجه ها و عاملين آن داشت علاوه بر مراجع قانونی، از طرف افراد و نيروهای ناشناس نيز برای عدم افشای حقايق و دخالت مستقيم سران نظامی و انتظامی كشور در شكنجه های بازداشتگاه كهريزك بارها مورد تهديد و ارعاب قرار گرفت.
پيكر وی پس از شستشو و انجام مراسم كفن كه در غياب خانواده اش در تهران انجام گرفته بود با همراهی چند تن از مامورين انتظامی به تبريز منتقل شده و در صبح روز پنجشنبه 21/8/88 در فضايی امنيتی در وادی رحمت تبريز به خاك سپرده شد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

ایشان را نیز خودکشانی کرده اند.

ناشناس گفت...

مرگ بر حکومت قاتلها دزدها و جنایتکارها.